El director d’Endesa a Balears es reuneix avui divendres amb el Cercle d’Economia L’objectiu de la trobada és conèixer els plans de present i futur de la companyia en un moment de plena transformació del model energètic a les illes.

Els socis del Cercle d’Economia de Menorca es reuniran aquest divendres amb el nou Director General d’ENDESA Balears, Martí Ribas, que va prendre possessió del seu càrrec el passat mes de juliol. La trobada amb Endesa arriba en un moment clau per Menorca que enguany celebra els 25 anys com a Reserva de la Biosfera. L’objectiu és que els socis del Cercle puguin conèixer en primera persona quins són els plans de present i de futur de la companyia a Balears però més concretament, a Menorca on hi ha temes de plena actualitat com la Central del Port de Maó o el cable elèctric.

Nascut a Palma, de 48 anys d’edat, Martí Ribas va formar-se com a Enginyer Industrial a la Universitat Politècnica de Catalunya i es va especialitzar posteriorment en Organització Industrial. Titulat paral·lelament per l’École Central de París (Ingénieur des Arts et Manufactures), la seva formació culminà el 1995 amb l’obtenció del màster en Administració i Direcció d’Empreses al Collège des Ingénieurs de la capital francesa. Tot i que la seva trajectòria professional s’inicià a la parisenca Air Liquide, amb la implementació de projectes de cogeneració elèctrica, la seva activitat s’ha desenvolupat principalment a Endesa, empresa a la qual es va incorporar el 1995. Responsable de regulació a la Direcció de Distribució i Comercial, col·laborà en el procés d’expansió internacional de la companyia en diferents processos de due diligence vinculats a Amèrica llatina i a Europa.

Des de 2010, Martí Ribas ha ocupat el càrrec de director comercial d’Endesa a Balears i Llevant, en la gestió de Grans Clients. Durant aquests anys ha contribuït a la implantació de la xarxa de punts de càrrega ràpida de vehicles elèctrics d’Endesa (ecaR) i a la promoció del vehicle elèctric per a una mobilitat més eficient i sostenible, a més de fomentar la competitivitat, la innovació i l’eficiència energètica i l’excel·lència en l’atenció al client.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *