Noves accions per a reforçar la temporada turística La Fundació Foment del Turisme de Menorca ha posat en marxa una bateria d’accions per incentivar els mercats turístics

La Fundació Foment del Turisme de Menorca ha posat en marxa una bateria d’accions per reforçar la temporada 2018. Es tracta, en total, d’una desena d’iniciatives dividides en dos grans blocs, segons tipologia i comportament del públic objectiu: un de resposta immediata, adreçat a incentivar la demanda en els mercats italià, nacional i portuguès, i l’altre centrat en els mercats alemany, britànic i francès per enfortir els mesos de setembre i octubre, i també els primers dies de novembre.

La FFTM invertirà 120.000 euros (IVA no inclòs) en aquesta bateria d’accions compartida amb el sector empresarial, la major part de les quals s’han canalitzat a través d’agències de turisme online (OTA) i metacercadors, que són les plataformes més viables quan se cerca una resposta immediata o a curt termini.

Aquestes no són, però, les úniques accions promocionals que la FFTM té en marxa en aquests moments. D’acord amb el pla anual de promoció, l’organisme de gestió turística executarà enguany més d’un centenar d’actuacions i mesures de diversa índole, un terç de les quals estan en actiu actualment, focalitzades en la diversificació de mercats, l’ampliació de la temporada turística, la millora de la connectivitat i l’increment de la qualitat.

A més, la FFTM ja té perfilada l’estratègia turística per als anys 2019-2020. Aquest document, que també s’ha compartit amb el sector empresarial, conté les línies de feina a seguir en els propers dos anys per incrementar la competitivitat i l’excel·lència de Menorca com a destinació turística. Com a tal, inclou tota una sèrie de propostes per millorar el posicionament de l’illa als mercats exteriors; per dur a terme una gestió estratègica de la connectivitat, aspecte clau per a l’economia insular; per aconseguir una major organització i coordinació de l’oferta de productes i serveis, amb especial atenció als innovadors i diferenciadors; per fomentar la coordinació interadministrativa i aportar fluidesa a la interacció públic-privada; per incentivar l’ús i aprofitament de les noves tecnologies i promoure la cultura de la innovació; i per donar un impuls de la formació i especialització d’agents i responsables turístics, entre d’altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.