Actes 8 Març

Cent agents de viatge portuguesos conèixen Menorca La Fundació Foment del Turisme de Menorca col·labora amb Jumbotours Group en l’organització d’aquesta acció per promocionar l’illa a Portugal i incrementar de forma progressiva el pes d’aquest mercat.


Avui han arribat a Menorca cent agents de viatge portuguesos del touroperador Soltour. Ho han fet convidats per Jumbotours, empresa organitzadora del fam trip, i la Fundació Foment del Turisme de Menorca, que hi col·labora per l’oportunitat de negoci que suposa l’obertura d’un nou mercat per a la indústria turística menorquina. També hi participa Meliá Hotels International.

El programa de tres dies inclou tot un seguit de propostes amb les quals se cerca donar a conèixer Menorca com a destinació turística natural i cultural. Entre d’altres activitats, els agents visitaran una finca agrària on podran veure el procés d’elaboració del formatge de Menorca i faran una degustació de productes típics, passejaran
per llocs emblemàtics com Fornells, Binibèquer Vell i Cala Galdana, pujaran al Toro i descobriran la prehistòria menorquina a la Naveta des Tudons i al poblat talaiòtic de Torre d’en Galmés.

Amb aquesta acció promocional, la FFTM pretén incrementar el coneixement que els agents de viatge por- tuguesos tenen de Menorca per contribuir, d’aquesta manera, a mobilitzar la demanda en un mercat que a dia d’avui és minoritari però que presenta una clara tendència a l’alça. Segons les estadístiques d’AENA, fins al mes d’agost han arribat a Menorca 11.828 turistes des de Portugal, una xifra que l’any passat en aquest mateix període es va quedar en 7.583, el que representa un increment del 56%.

“Un dels grans objectius que perseguim des de la fundació és la diversificació dels fluxos turís- tics. Una destinació turística és més forta quan menys depenent és de determinats mercats i, per tant, quan menys exposada està a una conjuntura cada cop més imprevisible.

“Treballar colze amb colze amb els empresaris menorquins per obrir noves vies de negoci beneficioses per a l’illa és una de les nostres prioritats. I aquest viatge de familiarització amb agents portuguesos n’és un bon exemple”, ha manifestat Maite Salord Ripoll, Vicepresidenta primera i consellera de Promoció Turística

“Menorca, refugi vital”

En el nou catàleg 2018-2019, Soltour presenta Menorca com “el millor lloc del planeta per trobar-te amb l’autèntica Mediterrània”. Amb el títol ‘Menorca, refugi vital’, el touroperador posa l’accent en la qualitat de l’entorn, la cultura i les tradicions, la gastronomia i també en la tranquil·litat: “Menorca és l’illa perfecta per recuperar l’equilibri interior, per reinventar-se (…) El seu paisatge sense artificis, les seves tradicions senzilles, la seva cuina natural i la seva gent de mirada transparent fan de Menorca una destinació per cuidar-se per dins i per fora”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.