La FFTM impulsa 131 accions al llarg de 2018, un 30% més que l’any passat


La Fundació Foment del Turisme de Menorca ha impulsat 131 accions promocionals al llarg de 2018, cosa que suposa un increment del 30% respecte a l’any passat. Aquest increment ha estat possible gràcies al traspàs de la competència en promoció turística als consells, en vigor des del passat 1 d’abril, i que ha suposat una injecció addicional de prop de 700.000 euros durant el present exercici.
En total, en aquests dotze mesos la FFTM ha organitzat 38 viatges de premsa, que després s’han traduït en desenes de publicacions als mitjans europeus més influents, i 15 viatges de familiarit- zació amb agents dels principals operadors europeus; ha assistit a una vintena de fires especialit- zades i genèriques, workshops i congressos; ha gestionat 49 campanyes amb companyies aèries, touroperadors, OTA’s i plataformes diverses, a més d’una desena d’accions d’altra tipologia.

El gruix de les 131 accions s’ha desplegat al mercat britànic, alemany, francès i nacional, amb una presència creixent a països centreeuropeus com Suïssa i Àustria, així com també a d’altres com Itàlia, Holanda, Bèlgica i països nòrdics. Pel que fa a la naturalesa dels productes, en els darrers mesos s’han reforçat les accions per promocionar Menorca com una destinació de turisme actiu, esportiu, cultural i gastronòmic, i també per a aquells viatgers que prioritzen el luxe i tots els as- pectes relacionats amb la vida saludable.
De la tipologia, finalitat i distribució de les accions realitzades durant el 2018 s’infereix clarament quins són els objectius de la FFTM en matèria de promoció turística: diver- sificar mercats i productes turístics; ampliar la temporada turística; projectar Menorca com una destinació de qualitat; i millorar la connectivitat.

Algunes d’aquestes iniciatives s’han dut a terme per primera vegada com, per exemple, el concurs públic sobre la ruta d’hivern amb Londres, l’assistència al congrés Routes Europa, la participació a algunes de les fires més rellevants de turisme de natura i esports d’Europa, a més de la realització de campanyes de màrqueting innovadores amb primeres marques esportives.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.