La FFTM i l’AETIB obren la porta a crear espais públics-privats millorar el producte turístic i la competitivitat de Menorca

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) promou, amb la col·laboració de l’Agència d’Estratègia Turística de les Illes Balears (AETIB), la convocatòria d’una jornada informativa sobre els Segments Estratègics Turístics (SET) el proper dijous, 14 de març, a la seu del Consell de Menorca a Maó.

Els SET són aliances que es constitueixen entre prestadors de serveis i institucions públiques per a desenvolupar productes turístics amb valor afegit. Es plantegen com a meses de feina públic-pri- vades on poder definir estratègies i planificar accions que permetin millorar la competitivitat tu- rística de les Illes Balears.

En total, atenent a les fortaleses de les Illes Balears i les tendències del mercat, l’AETIB i els diferents sectors empresarials de l’arxipèlag han impulsat la creació dels següents Segments Estratègics Turístics: gastronomia, turisme actiu, cultura, ecoturisme, turisme esportiu, salut, luxe i MICE.

Implementació a Menorca

La jornada del proper 14 de març s’organitza com un primer contacte entre els presidents dels vuit SET –tots ells de perfil empresarial o vinculats a la gestió de serveis turístics- i el sector privat i públic de Menorca amb l’objectiu d’implementar aquestes meses de treball a l’illa.

Els presidents dels diferents SET informaran de les tasques realitzades fins al moment, les passes donades a nivell de regió i els beneficis i oportunitats que la creació de les delegacions insulars pot generar per a les empreses turístiques.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *