L’AETIB participa al Salon Destination Nature per posicionar l’oferta de natura i senderisme balear al mercat francès

L’Agència d’Estratègia Turística de les Illes Balears (AETIB) ha participat en el Salon Destination Nature de París amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta balear de naturalesa i senderisme dins el mercat francès. La presència de Balears en aquesta fira s’emmarca en el Pla d’Acció 2019 del Segment Estratègic (SET) de Turisme Actiu de l’AETIB.

Els SET són meses de treball publicoprivades per definir estratègies i planificar accions respecte a productes turístics concrets (com ara el Turisme Actiu, la Gastronomia o la Salut) que permetin millorar la competitivitat turística de les Illes Balears.

L’AETIB ha muntat per a l’ocasió un estand propi de 24 m2, on han exposat tota l’oferta per a les illes de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera en matèria de natura i senderisme, productes turístics de temporada baixa. També hi participaren els ajuntaments de Pollença, Alcúdia i Santanyí, a més de Serrano Hotels com a coexpositor privat.

El Salon Destination Nature de París, que s’ha celebrat del 14 al 17 de març, és la fira més important dedicada al senderisme i la natura de França, i compta amb molta afluència de públic. És, de fet, l’espai ideal per als professionals del turisme per conèixer i triar les millors destinacions en turisme de naturalesa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.