Concert de Nadales dels usuaris de Sant Miquel

L’Auditori de Ferreries va acollir ahir capvespre, a les 18h, un concert de Nadal molt especial a càrrec de la coral del centre terapèutic Sant Miquel. Dirigits per Esperanza Ramírez, responsable del projecte d’oci i intervencions socioeducatives de Sant Miquel, els vuit cantaires que formen part del taller de coral del centre, amb la col·laboració d’un guitarrista i percussió, han ofert un repertori de nadales molt conegudes pel públic, com “Dime niño de quien eres”, “Noche de paz”, “Blanca Navidad”, “Quan somrius” o “Ninot de neu”.

Nerviosos i molt entusiasmats abans de sortir a l’escenari, els cantaires han rebut forts aplaudiments per part del públic, entre els quals hi havia molts familiars i coneguts. Per als membres del taller de coral, que es va crear ara fa set anys, era la primera vegada que oferien un concert en un espai com l’Auditori i obert a tot el públic.

El concert, que ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Ferreries i ha acabat amb una bereneta que han compartir cantaires i familiars, és una manera de lluitar contra l’estigma entorn les malalties mentals facilitant que el col·lectiu intervingui en la vida cultural de la comunitat.

Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Carpeta Ciutadana CIME