Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

El Consell Insular de Menorca recorda que l’accés al Camí de Cavalls i l’ús públic de les platges, àrees recreatives i espais naturals està restringit durant la vigència de l’estat d’alarma L'ampliació del Decret de l'estat d'alarma establert arran de la crisi del coronavirus, especifica que la mesura que limita la lliure circulació per vies públiques també és d’aplicació al camí de Cavalls i a l’ús públic de platges, àrees recreatives i espais naturals

El Consell Insular de Menorca vol recordar a tota la ciutadania que, durant la vigència de l’estat d’alarma decretat a tot el país, queda limitada la circulació al Camí de Cavalls, a les platges de l’illa, àrees recreatives i espais naturals. Aquesta mesura es recull en el Decret d’estat d’alarma que el govern d’Espanya va anunciar el passat 14 de març.

El Consell Insular i l’Agència de la Reserva de Biosfera de Menorca fan un recordatori a tota la ciutadania per evitar la circulació de persones i vehicles pel medi natural durant els dies de confinament. Aquesta limitació està directament relacionada amb les mesures excepcionals que cal complir per frenar els contagis per coronavirus i combatre la pandèmia.

El Departament de Medi Ambient i Reserva de Biosfera del Consell Insular compta amb un Agent de Medi Ambient que segueix treballant amb les seves tasques que inclouen la vigilància del Camí de Cavalls i els espais naturals de l’illa i que, durant aquests dies, també s’encarregarà d’advertir a aquelles persones que no compleixin amb les mesures establertes així com d’informar a les autoritats de qualsevol incompliment d’aquestes.

Finalment, cal recordar que desobeir el contingut del Decret Estatal podrà comportar la imposició de sancions. Per això, es recomana a tota la ciutadania complir amb les indicacions així com seguir en tot moment les recomanacions de les autoritats sanitàries.

Per la seva banda, l’Ajuntament de Ciutadella ja ha tancat els accessos a les platges verges i ha posat cartells indicatius de la normativa a les barrerres,

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.