Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

Adolfo Utor: “Baleària manté el seu compromís amb els territoris per garantir el proveïment de productes essencials” La naviliera ha creat un comitè de gestió i protocols específics davant l'alerta sanitària, a més d'un pla de contingència per assegurar els serveis a Balears, Canàries, Ceuta i Melilla

Digital. Denia 19/9/18 – Adolfo Utor, president de la companyia naviliera Baleària . – (c) Vicens Gimenez

El president de Baleària, Adolfo Utor, ha volgut transmetre “un missatge de tranquil·litat als ciutadans, les empreses i les autoritats” destacant que “l’objectiu de la naviliera en aquesta crisi és garantir el servei d’abastament d’articles de primera necessitat i aliments , com a empresa responsable i compromesa amb els territoris on opera “. La companyia compta amb un pla de contingència per assegurar el transport de mercaderies a Balears, Ceuta, Melilla i Canàries i ha posat “tots els vaixells i mitjans materials i personals de l’empresa a l’servei d’aquest objectiu ia disposició de les autoritats governamentals per atendre totes les necessitats de transport marítim destinades a la lluita contra el Covid-19”. El president ha reiterat el seu agraïment a l’esforç de el personal de Flota, operativa portuària, taquilles i altres departaments implicats que segueixen treballant per assegurar l’arribada diària de mercaderies.

Des de l’inici de l’alerta sanitària la naviliera disposa d’un comitè intern de seguiment i gestió i ha establert protocols tant a bord com en les instal·lacions en terra. Així, Baleària ha optimitzat els relleus de les tripulacions per limitar els desplaçaments i disposa de tripulacions específiques de relleu per assegurar l’operativa dels vaixells i garantir així el subministrament de mercaderies.

A més de reforçar la neteja i desinfecció de vaixells i altres instal·lacions i transmetre a tots els empleats les recomanacions de l’OMS i el Ministeri de Sanitat com a prevenció, en els últims dies s’han posat en marxa noves mesures. Així, els xofers dels camions que transporten mercaderies són allotjats en cabines individuals que han estat prèviament desinfectats, i on se’ls ha proporcionat menjar i beguda, ja que estan tancades les cafeteries, restaurants i botigues. Cal destacar que el personal de cuina treballa amb mascareta i rentat de mans constant; s’extremen els procediments de neteja i desinfecció, i se segueixen tots els protocols de seguretat alimentària. A la resta dels tripulants, es procura en tot moment que puguin mantenir les distàncies de seguretat, i en cas contrari se’ls proporciona mascaretes.

La companyia té determinat un protocol per a possibles casos de coronavirus a bord, que actualitza segons les indicacions de les autoritats sanitàries, i que inclou la designació en tots els vaixells de llocs destinats a aïllament. Cal assenyalar que fins al moment no s’ha detectat en la companyia cap cas confirmat no simptomàtic.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.