Una campanya de promoció de l’IDI incentiva la compra de productes de Pasqua als forns i pastisseries de les Balears Aquesta acció s’emmarca dins les actuacions dutes a terme per fomentar el sector dels forns amb obrador i el pa tradicional a través de “Pa d’Aquí. Forn i tradició”

L’IDI (Institut d’Innovació Empresarial de les Illes Balears) inicia una campanya per incentivar la compra de productes tradicionals de Pasqua als forns i pastisseries de les Illes Balears. Aquests establiments són dels pocs que poden continuar oberts durant l’estat d’alarma provocat pel Covid-19, i estan patint una baixada molt forta de vendes. S’ha de tenir en compte, a més, que la campanya de Pasqua suposa una de les grans èpoques d’ingressos, comparable a la del Nadal, i que molts de forners ja havien adquirit la matèria primera per elaborar els productes abans de l’emergència sanitària.

Per aquest motiu, des de l’IDI, ens depenent de la Conselleria de Transició Energètica i Sectors Productius, s’ha posat el focus en què la ciutadania adquireixi les panades, rubiols, formatjades, crespells o flaó als forns i pastisseries, ja sigui a través de comandes per telèfon o mail, o acudint a l’establiment que tenen més al costat de casa. Així mateix, molts de forns han incorporat el servei de transport a domicili de les comandes.

La campanya de Pasqua, que es durà a terme a través de les xarxes socials i altres suports digitals, donarà suport als sectors de la pagesia i de la ramaderia ja que per a l’elaboració dels productes es necessita carn, sobretot de me, i altres ingredients com el brossat o la confitura. Per aquest motiu, la promoció també ajudarà a donar conèixer i enfortir el producte local de les Illes Balears.

Aquesta acció s’emmarca dins les actuacions dutes a terme per fomentar el sector dels forns amb obrador i el pa tradicional a través de “Pa d’Aquí. Forn i tradició”, una marca de qualitat creada per l’IDI i per l’Associació de Forners i Pastissers de les Illes Balears. Més de 300 establiments de les Balears ja estan adherits a la marca, que compta també amb una aplicació mòbil per geolocalitzar els forns.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *