Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement
Hauser & Wirth Tardor

Més de 600 investigadors de gairebé 200 hospitals participen en un registre clínic sobre el coronavirus L'objectiu és identificar factors de risc de mortalitat i complicacions clíniques del virus

Professionals sanitaris atenen malalts de coronavirus a l’Hospital Clínic de Barcelona
ACN Barcelona .- La Societat Espanyola de Medicina Interna (SEMI) ha posat en marxa un registre clínic sobre el coronavirus en què participen ja més de 600 investigadors de gairebé 200 hospitals de l’Estat, de totes les comunitats autònomes. L’objectiu és identificar els factors de risc de mortalitat i les complicacions clíniques en els pacients ingressats en els centres. Els internistes, apunta la SEMI, atenen al voltant del 80% de pacients no crítics hospitalitzats. L’entitat remarca que aquest registre permetrà obtenir de manera coordinada i amb paràmetres homogenis i extrapolables les principals dades sobre els factors pronòstics dels pacients, així como com les característiques principals que defineixen la clínica de recuperats i de morts.
A través d’aquest registre es podrà fer un estudi ampli observacional i retrospectiu que orientarà els professionals sanitaris en la presa de decisions sobre la gestió i tractament de pacients.

Entre les variables que es recullen hi ha els antecedents mèdics, els paràmetres clínics, les dades de laboratori i les proves complementàries.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.