Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

José Luis Benejam, batle d’Alaior, s’ha reunit al llarg d’aquest període d’Estat d’Alarma amb Maria Camps, portaveu Junts per Lô

José Luis Benejam, batle d’Alaior, s’ha reunit al llarg d’aquest període d’Estat d’Alarma amb Maria Camps, portaveu de Junts per Lô, grup de l’oposició a l’Ajuntament d’Alaior.

A les reunions, a les que també han participat Cristóbal Marqués, portaveu del Partit Popular d’Alaior, Maria Antònia Pons, regidora de Serveis Socials i Seguretat, i Tolo Servera, regidor de Junts per Lô,Benejam ha donat comptes a l’oposició de l’acció de govern que es desenvolupa amb caràcter setmanal, especialment de tot allò que té a veure amb la gestió municipal de la pandèmia.

El batle ha anat traslladant a Camps els detalls de quantes mesures s’han emprès i s’aniran impulsant per fer front a la crisi de la Covid-19 des de l’àmbit social, sanitari, veïnal i econòmic, entre altres. Així mateix, també ha escoltat els seus suggeriments, opinions i propostes.

Durant aquestes últimes setmanes Benejam ha mantingut una reunió cada divendres amb la portaveu de l’oposició per abordar la situació del municipi generada per la pandèmia.

El batle ha destacat que valora molt positivament aquestes trobades i les considera molt productives.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.