Air Nostrum torna a l’activitat amb vols entre illes a Balears El pla d'horaris permet la connexió d'Eivissa i Menorca a través de Mallorca

Air Nostrum, l’aerolínia franquiciada d’Iberia per a vols regionals, torna a l’activitat amb el reinici de la seva operació interilles a Balears.

Aquest diumenge, 24 de maig, es tanca el parèntesi que es va obrir amb la paralització de les operacions el passat 28 de març com a conseqüència de les limitacions a la mobilitat derivades de la regulació imposada per la declaració de l’estat d’alarma.

L’operació arrenca demà amb tres freqüències diàries entre Mallorca i Eivissa, i dues freqüències entre Mallorca i Menorca. Es reprèn d’aquesta manera l’operació interilles d’Air Nostrum que connecta Palma amb Eivissa i Menorca tots els dies de la setmana, com venia fent des d’octubre de 1999.

La companyia anirà monitoritzant la demanda en tot moment per adequar l’oferta si fos necessari.

Connexions Eivissa-Menorca

El pla d’horaris del programa dissenyat per Air Nostrum permet a més la connexió Eivissa-Menorca a través de Mallorca. Tant des d’Eivissa com des de Menorca hi haurà dues opcions diàries, una matinal i una altra vespertina, en cada sentit per connectar una illa amb l’altra a través de l’aeroport de Son Sant Joan, el que permetrà anada i tornada en el mateix dia.

En aquesta nova etapa, la companyia ha posat en marxa una sèrie de mesures per garantir la seguretat de passatgers i treballadors. Air Nostrum compleix amb les recomanacions elaborades per l’Agència Europea de Seguretat Aèria (EASA) i el Centre Europeu per a la Prevenció i Control de Malalties (ECDC). En els seus vols és obligatori l’ús de mascaretes i s’ha reforçat la neteja a l’interior dels avions mitjançant tractaments especials contra el COVID-19. A més, l’aire s’està renovant constantment a la cabina de passatgers; arriba de l’exterior i a l’entrar a l’avió es processa a altíssima temperatura abans de ser subministrat a l’interior i acondicionat. Addicionalment, i per minimitzar el risc de contacte, s’han suprimit els serveis de menjar i venda a bord i s’han retirat les revistes, mantes, coixins i quaderns de dibuix per a infants, tot i que es manté la plataforma d’entreteniment en línia, amb continguts ampliats, que poden utilitzar els passatgers a través dels seus propis dispositius mòbils.

La companyia recomana emetre la targeta d’embarcament abans d’arribar a l’aeroport i, sempre que sigui possible, descarregar-la en el mòbil per evitar contactes. Es pot aconseguir accedint a www.iberia.com.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *