Ria Menorca crea una col·lecció d’avarques per a OYSHO La coneguda cadena de de roba interior, esport i homewear ha inclòs en el catàleg d'estiu de la seva botiga en línia tres models de menorquines de la marca amb seu a Ferreries.


RIA Menorca avança en la seva conquesta del mercat europeu de la mà d’Oysho gràcies a la col·lecció d’avarques menorquines que s’han posat a la venda a la botiga en línia de la coneguda cadena de roba interior, esport i homewear.

Amb el timbrat especial RIA Menorca ♡ OYSHO, la col·lecció d’avarques inclou tres models tradicionals de pell, en color marró, blanc i metal·litzat, planta de cuir i pis en color caramel. Les avarques formen part de la línia de calçat del catàleg d’aquesta temporada estiuenca de Oysho i es presenten com el complement ideal per als outfits d’aire mediterrani que ens fan somiar amb les vacances, l’estiu i les jornades de platja.

La filosofia de la companyia de calçat amb seu a Ferreries i la seva aposta per confeccionar un calçat tradicional de forma artesanal, amb materials de primera qualitat i cuidant el més mínim detall, sintonitza a la perfecció amb l’esperit ‘Oysho Join Life’ i el seu compromís per oferir productes cada vegada més sostenibles.

Amb una trajectòria de més de 70 anys en el sector del calçat, l’empresa familiar dedicada en exclusiva a la producció d’avarques ha posat passió en cadascuna de les col·leccions de temporada que es dissenyen i es confeccionen íntegrament a la seva fàbrica de Ferreries. Amb el segell de garantia ‘Avarca de Menorca’, RIA ha contribuït activament al fet que les menorquines siguin un complement de moda reconegut a tot el món gràcies a accions com les seves col·laboracions amb la dissenyadora polonesa Justyna Chrabelska, i amb la firma de roba novaiorquesa ressò -friendly “Organic by John Patrick”, que va permetre que les avarques RIA desfilaran en 2013 per la la prestigiosa passarel·la New York Fashon Week (NYFW).

Marca de referència en el sector de les avarques, RIA Menorca manté els seus índexs d’exportació dels últims anys i més de la meitat de la seva producció es ven a països com Itàlia, Alemanya, Singapur i Austràlia. Tot i l’actual conjuntura generada per la pandèmia del coronavirus, que ha frenat les vendes en la majoria de mercats, la companyia no s’atura en els seus plans d’expansió i manté el repte d’obrir-se pas en 2021 cap a nous canals de comercialització. Enfront de la caiguda en vendes a través de les botigues físiques multimarca que comercialitzen les avarques RIA Menorca, les vendes directes per internet segueixen en línia ascendent i, en l’últim any, s’han multiplicat per 2,5 coincidint amb la renovació del seu portal ecommerce, una tendència que es manté i que preveu un tancament d’any molt positiu en aquest canal.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.