Es presenten els primers resultats del Pla Estratègic de Promoció Turística amb motiu de la Covid-19

La Fundació Foment del Turisme de Menorca ha presentat l’estat del desenvolupament del Pla Estratègic de Promoció Turística amb motiu de la Covid-19 al seu patronat. L’òrgan directiu de l’ens de promoció turística, format per representants del sector públic i privat, ha pogut conèixer els primers resultats de les accions establertes en el document que marca el full de ruta de la política de promoció turística i que té com a objectiu incentivar i reactivar el turisme de Menorca

La Presidenta de la Fundació, Susana Mora, ha expressat que ‘malgrat la situació actual d’incertesa, les dades percentuals de les campanyes promocionals engegades estan presentant resultats positius i mostren l’alt interès de la nostra marca, tot i que encara no s’han traslladat aquests resultats amb les dades d’ocupació desitjades’.

Principals resultats

    Augment exponencial en la recerca de vols a Menorca. Les cerques en els principals motors de cerca han augmentat de manera considerable a partir del moment que es va aixecar la declaració de l’estat d’alarma passant de les 5.000 consultes a gairebé 45.000.

    Consolidació de la marca Menorca com a destí proper, segur i amb producte propi. L’índex de percepció de seguretat en la nostra illa s’ha ubicat amb un 91,06% en línia amb la resta de les Balears i Canàries, i per sobre de la mitjana estatal 78,04%.

    Alt interès en el destí Menorca. Les agències que han portat a terme les campanyes de promoció digital de la nostra marca han destacat un alt interès per la nostra illa per sobre de la resta de les Illes Balears. Segons els indicadors de Big Data que extreu la Fundació Foment que obté de la seva plataforma Mabrian, sumada als indicadors compartius amb les campanyes realitzades pels nostres principals competidors, Menorca està generant un alt interès entre els possibles visitants.

Els representants de les organitzacions empresarials han manifestat la preocupació econòmica i socials dels pròxims mesos i han apel·lat al treball conjunt i la necessitat d’establir mecanismes per donar resposta a les dificultats que es presentaran. La Presidenta, per la seva banda, ha agraït el compromís de les entitats socials i econòmiques per cercar conjuntament solucions a aquestes dificultats i ha manifestat una vegada més la voluntat de treballar units amb tots els actors socials i econòmics de l’illa en el full de ruta de la recuperació.

Per altra banda, el patronat també ha aprovat avui els comptes anuals i la memòria de l’exercici 2019; les bases de contractació de la gerència de la Fundació Foment del Turisme; i els plecs del contracte de patrocini del World Padel Tour, consolidant així aquest esdeveniment esportiu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.