Baleària posa en marxa l’enviament de targeta d’embarcament mitjançant WhatsApp És la primera naviliera espanyola que envia les targetes d'embarcament als seus passatgers a través d'aquesta aplicació

Baleària ha incorporat el servei de missatgeria instantània WhatsApp com a nou canal d’informació als seus clients, i és la primera naviliera espanyola que envia les targetes d’embarcament als seus passatgers a través d’aquesta aplicació. Aquesta és una de les mesures de seguretat que ha implantat la naviliera en relació amb l’alerta sanitària, ja que evita els passatgers hagin de passar per la taquilla, la qual cosa ajuda a mantenir la distància social i redueix el risc d’aglomeracions.

La naviliera farà servir WhatsApp per enviar totes les notificacions relacionades amb el viatge als passatgers en les rutes amb Balears, que en el moment de la reserva han d’autoritzar Baleària a que usi aquest servei de missatgeria com a forma de contacte. Els passatgers rebran en el moment les targetes de la seva reserva (inclosos els vehicles) a través de WhatsApp (i alternativament per SMS en cas de no tenir aquest servei de missatgeria) excepte en el cas que hi hagi documentació pendent de presentar. “El nostre objectiu és que WhatsApp es converteixi en un futur en un canal de comunicació i també de reserva, oferint un servei ràpid i de qualitat”, explica Arturo Escartí, director d’Innovació i Transformació Digital de Baleària.

D’altra banda, la naviliera ha incorporat nous canals d’atenció als passatgers, com un web xat i un centre d’ajuda (https://helpcenter.balearia.com/hc/es). Aquests canals es van posar en marxa a l’inici de la crisi sanitària, quan els agents de Baleària realitzaven l’atenció a client des de casa de forma segura, i s’han mantingut com una forma de consulta àgil i ràpida.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.