El patronat de la Fundació Foment del Turisme de Menorca debat les línies d’actuació promocional 2020-2021

El patronat de la Fundació Foment del Turisme de Menorca ha debatut les línies d’actuació promocional pel 2020-2021. Aquest document marca les principals accions de promoció del present exercici entre les quals es troben el reforç de la comunicació amb l’empresa britànica LOTUS i noves accions promocionals amb Jet2, TUI i W2M centrades en transmetre l’atractiu de Menorca com a destí segur.

La Presidenta de la FFTM i del Consell Insular, Susana Mora ha expressat la voluntat de l’entitat insular d’assolir el màxim consens amb les patronals per tal d’establir, conjuntament, les prioritats i les accions promocionals en un context tant delicat com l’actual i que ve marcat per la crisi mundial generada per la pandèmia.

World Travel Market
Una de les iniciatives tractades en la sessió d’avui, ha estat el projecte ‘Menorca Media Webinar’. Es tracta d’una nova iniciativa que permetrà la participació de la nostra illa a dins del programa virtual de la World Travel Market. A través d’aquest webinar, es realitzaran diverses presentacions virtuals de la nostra illa i està previst que també es pugui realitzar una degustació de productes locals interactiva.

Nova gerent
El patronat també ha aprovat avui el nomenament d’Elena Costa com a nova gerent de la FFTM. Costa, graduada en Turisme i amb un postgrau en màrqueting i comunicació de les destinacions turístiques, compta amb una sòlida trajectòria a l’administració pública. Des de fa 5 anys ocupa el lloc de directora insular d’Ordenació Turística on ha adquirit experiència en gestió pressupostària, administrativa i d’equips, i ha estat la impulsora de projectes rellevants com el Pla de Desenvolupament Turístic de Menorca, la diagnosi de les necessitats de les zones turístiques o del projecte de turisme sostenible 0CO2 aprovat recentment pel govern espanyol, entre d’altres.

La seva incorporació coincideix en un moment important per al turisme davant la incertesa i preocupació que està generant en el mercat turístic els efectes originats per la pandèmia d’abast mundial generada per la Covid-19.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.