L’AETIB inicia una campanya publicitària en els mercats emissors amb l’objectiu de posicionar Balears com a destí segur i incentivar la temporada 2021

L’Agència d’Estratègia Turística dels Illes Balears (AETIB) ha posat en marxa des d’aquest dilluns una campanya publicitària sobre les Illes Balears com a destinació turística en diferents mercats emissors com Alemanya, Regne Unit i França. Es tracta d’una campanya de branding que té per objectiu posicionar a les illes com a destí segur i mantenir la marca ‘Illes Balears’ en la ment del consumidor amb la finalitat que triïn el nostre destí de cara a les vendes de la pròxima primavera 2021.

Sota el claim “Esperem veure’t aviat” la campanya pretén mostrar aquells valors diferenciadors que ens identifiquen com a destinació turística, ressaltant aquells productes que poden gaudir-se a les illes durant la primavera i transmetent que a Balears estem preparats per a rebre als turistes amb plenes garanties de seguretat.

Aquesta campanya publicitària que arrenca aquesta setmana en els nostres principals mercats emissors estarà activa fins a finals del mes de desembre en mitjans on-line, publicitat exterior en diferents ciutats de cada mercat emissor, així com en xarxes socials.

Pel que fa als mitjans online, es tracta d’una campanya d’afinitat que busca aconseguir aquells usuaris digitals i audiències que demostren interès en els viatges, el turisme i les activitats esportives, impactant així d’una forma més eficient en el nostre targetobjectiu a través de múltiples sites afins. Tots els bàners utilitzats per a la campanya redirigeixen a l’usuari a la web de destí illesbalears.travel.

Respecte a la publicitat exterior, es desenvolupa només a Alemanya i Regne Unit i contempla un circuit de opis i pantalles digitals en diferents localitzacions de les principals ciutats de cada mercat emissor. Així, al Regne Unit la campanya serà present en ciutats com Londres, Bristol, Glasgow, Edimburg, Newcastle, Leicester i Birmingham mentre que a Alemanya tindrà presència a Hamburg, Berlín, Hessen o Munic, entre altres.

La posada en marxa d’aquesta campanya publicitària en els mercats emissors forma part del Pacte de Reactivació que desenvolupa el Govern dels Illes Balears i l’eix del qual 7 es dedica a la reactivació turística. Aquest pla contempla el desenvolupament de campanyes de comunicació en els mercats emissors que vagin encaminades a potenciar la imatge de la marca turística Illes Balears com un destí segur i de qualitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.