Constituït el Consell de l’Educació i Formació Permanents de Persones Adultes de les Illes Balears Aquest òrgan està format per representants de destacades entitats de les Illes Balears

El conseller d’Educació, Universitat i Recerca, Martí March i el director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors, Antonio Baos han participat avui de la constitució del Consell de l’Educació i Formació Permanents de Persones Adultes de les Illes Balears. Un organisme adscrit a la Conselleria i amb seu a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors, que té les competències en matèria d’educació de persones adultes.

La constitució d’aquest òrgan dóna resposta a la Llei 4/2206 que considera oportú regular la composició, l’estructura i el funcionament del Consell de l’Educació i la Formació Permanents de Persones Adultes a les Illes Balears així, com l’Ordre per a la seva creació de 2019.

Aquest òrgan està format per diferents representants de destacades entitats de les Illes Balears que pertanyen al món educatiu, universitari, empresarial, a la Federació de municipis i a entitats com l’Institut Balear de la Dona, entre d’altres. Tots han mostrat avui la seva satisfacció per la creació del Consell de l’Educació i Formació Permanents de Persones Adultes de les Illes Balears amb un esperit de feina i col·laboració conjunta.

Entre les funcions més destacades d’aquest òrgan s’inclou l’assessorament i la proposta de mesures, iniciatives i actuacions relatives als plans de formació de persones adultes a les administracions corresponents; la realització, el foment i la divulgació d’estudis sobre la situació de l’educació i la formació permanents de persones adultes a les Illes Balears o l’avaluació periòdica del programa general de

l’educació i la formació permanents de persones adultes i l’emissió d’informes i recomanacions sobre els resultats d’aquestes avaluacions.

A l’acte s’ha constituït també la Comissió Permanent i la Comissió de Treball d’aquest organisme.

A partir d’ara, disposen d’un termini de sis mesos per aprovar el Reglament de funcionament intern del nou òrgan.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.