Les noves vies de negoci del Grupo Ses Forquilles El grup gastronòmic gestionarà les marques Ses Forquilles, El Rais, Ses Culleres, COC i, externament, el restaurant de Sant Joan de Binissaida.

Grupo Ses Forquilles inicia una nova etapa. El 2021 serà un any de canvis i de creixement gràcies a l’impuls de nous projectes i noves vies de negoci que reforçaran el posicionament i la notorietat de marca d’un dels referents de la gastronomia a Menorca.

Trasllat de Ses Forquilles

El primer dels canvis, fruit d’aquest nou enfocament empresarial, es produirà el proper dissabte, 19 de desembre, dia en què el restaurant Ses Forquilles (Sa Rovellada de Dalt, 20 · Maó) tancarà temporalment les seves portes a l’espera d’una il·lusionant reobertura, a la mateixa ciutat, durant la tardor del 2021.

Amb aquesta decisió, el grup de restauració dirigit per Oriol Castell i Marco Collado aposta per donar un nou recorregut a la seva marca primogènita, que suma ja 15 anys de vida al servei de la bona tau- la i que ha precedit i marcat el camí d’El Rais (Moll de Llevant, 314 · Maó) i del restaurant de l’Hotel Rural Sant Joan de Binissaida (Camí de Binissaida, 108 · Es Castell).

«Continuarem fent el que sabem fer: una cuina viatjada i alhora ben arrelada a la terra, amb producte de qualitat com a base irrenunciable, fidels a la proximitat i la temporalitat, una cuina directa, fresca i inconformista. Podem dir que l’essència serà la mateixa, però en un nou espai, més funcional i més confortable per als nostres clients», ha dit Marco Collado, responsable del Grupo Ses Forquilles.

Noves marques per a noves formes de consum

El trasllat de Ses Forquilles se suma a una altra novetat: l’obertura de COC (Pont des Castell, 10 · Maó), un espai polivalent que, a més d’albergar la Cuina Operativa Central que abasteix els diferents restaurants del grup, s’ha habilitat per acollir esdeveniments singulars i experiències personalitzades. Ambdós serveis ja estan en funcionament.

No seran, però, els únics usos que conviuran en aquest gran local, situat a l’emblemàtic Edifici Marès, ja que a finals de febrer està prevista la posada en marxa de Ses Culleres, el quart restaurant del Grupo Ses Forquilles. Amb vocació de «casa de menjars» i un tiquet assequible, Ses Culleres mantindrà l’esperit original de Ses Forquilles, amb la incorporació d’alguns plats icònics i de receptes de sempre actualitzades. Com en la resta dels seus restaurants propis, també aquest estarà obert tot l’any.

La branca de consultoria, gestió i organització d’esdeveniments completa la carta d’actius amb què el grup gastronòmic encara els nous temps.

«Fem un plantejament gastronòmic integral, incloent el servei de restauració tradicional, que ampliem amb noves marques per arribar a un públic més ampli i heterogeni, l’orga- nització d’esdeveniments singulars, la generació d’experiències personalitzades i també l’assessorament a tercers.» va explicar Oriol Castell. Responsable del Grupo Ses Forquilles

Amb aquesta nova estratègia empresarial, gestada en els darrers mesos, Grupo Ses Forquilles adapta el seu negoci a les noves formes de consum reivindicant els paràmetres de qualitat que l’han situat com a referent en l’àmbit de la gastronomia menorquina.

Grupo Ses Forquilles

Grupo Ses Forquilles és un grup de restaurants i serveis al voltant del món de la gastronomia i amb seu a Menorca. Ha creat i administra les marques Ses Forquilles, El Rais, COC i Ses Culleres, i gestiona des del 2013 el restaurant de l’Hotel Rural Sant Joan de Binissaida. A més, ofereix serveis de consultoria i d’organització d’esdeveniments.

La diversitat de l’oferta gastronòmica, les localitzacions i la cura en la prestació de serveis fan que el Grupo Ses Forquilles arribi a tot tipus de comensals, des d’aquells que cerquen una experiència més exclusiva fins a aquells que fan un consum més quotidià, convertint-lo en un dels projectes empresarials més sòlids del sector de la restauració a Menorca.

Els valors de Grupo Ses Forquilles

La fiabilitat ha estat clau per al creixement i consolidació del Grupo Ses Forquilles. Aquest ha estat sempre l’objectiu que els ha guiat: obtenir la confiança dels consumidors com a única via per guanyar en reputació. I l’han aconseguit gràcies a una feina constant, regular i cohe- rent que ha pivotat sobre els següents elements: la qualitat i el coneixement del producte; la professionalitat, el saber fer i la pedagogia; l’inconformisme i la recerca continuada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.