Oberta la nova línia de patrocinis per a fomentar els productes turístics d’hivern

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) va treure el passat mes de desembre la quarta edició de la convocatòria destinada a donar suport a aquelles iniciatives privades, promogudes per entitats amb i sense ànim de lucre, i que permetin consolidar la notorietat de la marca Menorca amb una imatge diferenciada i que, al mateix temps, contribueixin a millorar la competitivitat, la diversificació, la qualitat i la desestacionalització de l’oferta turística.

La convocatòria d’aquest any compta amb un pressupost total de 600.000 € i està destinada únicament a projectes que es desenvolupin entre l’1 de gener i el 31 de juny o entre l’1 de setembre i el 31 de desembre del 2021. D’aquesta manera, aquest any donada l’afectació de la temporada turística a causa de la Covid-19, s’amplia el primer període fins al mes de juny.

A través d’aquesta convocatòria, la FFTM pretén seguir incentivant la posada en marxa d’iniciatives que es portin a terme fora del període de la temporada turística tradicional, fomentant els productes turístics d’hivern i l’ocupació laboral durant tot l’any.

Les empreses i entitats promotores podran presentar els seus projectes fins al 30 de novembre del 2021, o fins que s’exhaureixi la dotació econòmica. La FFTM informarà de l’estimació o desestimació de les sol·licituds al llarg de l’any a mesura que vagi rebent les sol·licituds. En cas de ser informades favorablement, es procedirà a formalitzar un contracte de patrocini en el qual es regularan els termes de la col·laboració.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.