Foment del Turisme de Menorca i Fundació Bit ofereixen un nou programa formatiu de digitalització en el turisme

Els pròxims 16, 18, 22 i 26 de febrer, es portaran a terme nous cursos de digitalització online per a empreses turístiques. Les temàtiques que es tractaran són: continguts digitals, Instagram, posicionament SEO, i publicitat per a Facebook i Instagram.

Aquests tallers formen part del pla d’actuació que porten a terme conjuntament Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) i Fundació Bit amb l’objectiu de fomentar la innovació i augmentar la competitivitat de les empreses turístiques a través de la incorporació d’eines tecnològiques i digitalització. I amb aquests nous cursos es dóna continuïtat a les accions portades a terme el passats mesos de novembre i desembre, dels quals es van beneficiar més de 60 empreses.

El programa formatiu inclou els següents tallers:

– Dimarts, 16 de febrer d’11 a 14 hores
“Taller pràctic de creació de continguts: continguts escrits i continguts visuals”. Aquesta sessió és un taller pràctic en el qual crearem continguts que ens serviran per a la nostra estratègia de SEO i que per tant, tindran com a objectiu l’atracció de visites cap al nostre lloc web.

– Dijous, 18 de febrer d’11 a 14 hores
“Taller pràctic d’Instagram: com donar a conèixer els continguts visuals i crear una comunitat”. En aquesta sessió pràctica crearem continguts gràfics seguint una estratègia determinada amb l’objectiu final d’aconseguir crear una comunitat d’usuaris que interactuen amb nosaltres.

– Dilluns, 22 de febrer d’11 a 14 hores
“Taller pràctic de SEO: com posicionar els articles escrits al realitzar Content Marketing.” En aquesta sessió pràctica, optimitzarem els continguts creats en la sessió de Content Marketing i aprendrem les bases del SEO a partir d’aquests continguts.

– Divendres, 26 de febrer d’11 a 14 hores
“Taller pràctic de creació d’anuncis a Facebook i a Instagram” Aquest és un taller pràctic de creació d’anuncis i d’optimització de campanyes, per aquest taller es requerirà que els participants tinguin un compte d’Ads Manager obert a Facebook.

Aquests tallers seran impartits per Montserrat Peñarroya, especialista en Marketing Digital, i emprenedora en projectes com Solostocks (e-comerce B2B) o Quadrant Alfa (Marketing Digital), que destaca també per la seva activitat docent com a Directora de Programa del Grau en Digital Business de La Salle Universitat i Ramon Llull, i com a professora de Marketing Digital i de eBusiness en Màsters i Postgraus a universitats com; la Universitat de Vic o la Universitat Central de Catalunya. Així mateix, Montserrat, participa com a docent i consultora en els programes que l’Organització Mundial de Turisme – UNWTO (United Nations World Tourism Organization) imparteix arreu del món per ajudar a desenvolupar els territoris a través del Turisme Sostenible i la digitalització de les empreses turístiques.

La inscripció a aquests cursos és gratuïta i pot realitzar-se a través de la web: fundaciobit.org

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.