Les Illes Balears participen en l’edició virtual de ITB Berlín amb l’objectiu d’impulsar la reactivació turística Es celebrarà del 9 al 12 de març

La conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball, a través de l’Agència d’Estratègia Turística (AETIB), coordina la participació de les illes en aquesta fira amb l’objectiu d’impulsar la reactivació turística de les Illes Balears, especialment en el mercat alemany, així com posicionar Balears de cara a la pròxima temporada.

Igual que ja va ocórrer al novembre amb la World Travel Market, la presència de Balears en aquesta nova edició de ITB Berlín es durà a terme mitjançant un espai virtual propi en el qual s’inclou diversa informació sobre el destí Balears, així com els seus principals productes turístics. A més, aquest espai permet dur a terme una agenda de reunions en línia de la mateixa manera que es farien en l’estand de Berlín. Per a poder accedir a aquest espai o sol·licitar una reunió és necessari el registre previ a través d’una web habilitada per ITB Berlín: https://www.itb.com/

En aquest estand virtual de les Illes Balears seran presents, com co-expositors, els Consells Insulars de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera; els ajuntaments de Palma, Calvià, Capdepera, Felanitx, Santanyí, Alcúdia, Muro, Llucmajor, Inca, Pollença, Porreres, Sineu i Andratx; així com el consorci turístic de Cala Millor i la Mancomunitat del Pla de Mallorca. Tots ells disposen també d’un espai propi en la plataforma habilitada per la fira que els permet gestionar la seva agenda de reunions i incloure informació turística de cadascun d’ells.

Programa de les Illes Balears en ITB Berlín

Durant els dies que duri la fira, hi ha previstos dos esdeveniments com a part del programa de ITB Berlín. Dimecres que ve 10 de març, a les 12.00 h, tindrà lloc una roda de premsa en línia per a mitjans de comunicació internacionals acreditats en la fira en la qual participaran la presidenta dels Illes Balears, Francina Armengol, i el conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela. En ella, i sota el títol “Economia i Turisme: els reptes per a la millora del model Post Covid a les Illes Balears”, l’objectiu és traslladar un nou plantejament sobre el model econòmic de les Illes Balears en el qual l’equilibri entre economia i turisme, lligat a la seguretat i les infraestructures i cobertures sanitàries, serà clau per al posicionament de Balears la pròxima temporada.

D’altra banda, el dijous 11 de març, a les 10.00 h, tindrà lloc una presentació de destí a càrrec dels Consells Insulars de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera en la qual cada illa exposarà a tota l’audiència connectada una descripció dels seus principals productes turístics com a oferta diferenciadora davant els reptes i oportunitats. També participarà la directora general de Turisme, Rosana Morillo.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.