El Consorci de Residus i Energia de Menorca inicia la licitació del servei de recollida de residus porta a porta de Maó i Es Castell i de la recollida separada de residus de la resta de municipis

Port de Maó

Els nous contractes de recollida de residus ja es troben a punt per a la seva licitació. Després de l’aprovació dels respectius projectes d’explotació el passat 10 de desembre i la seva exposició pública, una vegada resoltes les al·legacions, s’ha aprovat l’inici de la seva licitació.

Recollida porta a porta Maó i Es Castell

El Servei públic de recollida de residus als municipis de Maó i Es Castell preveu la recollida separada de cinc fraccions, concretament les de paper-cartó, vidre, envasos lleugers, matèria orgànica i resta, mitjançant un sistema de recollida porta a porta.

El contracte està dividit en 4 lots. El lot 1 correspon al servei de recollida de residus, el lot 2 preveu el subministrament d’elements de contenció (contenidors individuals i col·lectius), el lot 3 engloba les campanyes de comunicació i informació a la ciutadania i el lot 4 es destina a la qualitat i control del servei de recollida.

Les prestacions que inclou el contracte globalment són la recollida porta a porta de les cinc fraccions als usuaris domèstics, als usuaris comercials i als usuaris industrials, així com la recollida de les cinc fraccions mitjançant àrees d’aportació tancades, la recollida de residus voluminosos, la recollida de la fracció vegetal, un repàs de rutes, el subministrament, rentat i manteniment dels elements de contenció, la construcció de les àrees d’aportació tancades, les campanyes de comunicació i informació i el seguiment i control de qualitat del servei de recollida.

El valor estimat del contracte, amb una durada prevista de 8 anys, és de 29.181.179,18 € (IVA exclòs), amb una primera anualitat de 4.389.755,47 €, i de 3.541.631,96 € per a les anualitats següents.

Recollida separada a la resta de municipis

El servei públic de recollida de residus de les fraccions paper-cartó, vidre, envasos lleugers i matèria orgànica en els municipis de Ciutadella, Ferreries, Es Migjorn Gran, Es Mercadal, Alaior i Sant Lluís preveu la recollida separada d’aquestes quatre fraccions mitjançant un sistema de recollida amb contenidors a la via pública.

El contracte està dividit en 4 lots. El lot 1 correspon al servei de recollida de residus, el lot 2 preveu el subministrament d’elements de contenció (contenidors), el lot 3 engloba les campanyes de comunicació i informació a la ciutadania i el lot 4 es destina a la qualitat i control del servei de recollida.

Les prestacions que inclou el contracte globalment són la recollida mitjançant contenidors a la via pública de paper-cartó, vidre i envasos lleugers als usuaris domèstics, la recollida de matèria orgànica dels usuaris domèstics a les deixalleries, la recollida porta a porta de paper-cartó, vidre, envasos lleugers i matèria orgànica als usuaris comercials i als usuaris industrials, un repàs de rutes, el subministrament, rentat i manteniment dels elements de contenció, les campanyes de comunicació i informació i el seguiment i control de qualitat del servei de recollida.

El valor estimat del contracte, amb una durada màxima prevista de 5 anys, és de 12.390.733,22 € (IVA exclòs), amb una primera anualitat de 2.680.987,66 €, i de 2.427.436,39 € per a les anualitats següents. La durada inicial prevista és de 2 anys, temps durant el qual s’han de realitzar els estudis de detall i dimensionament dels futurs contractes porta a porta per a les cinc fraccions per als sis municipis.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.