Menorca estrena campanya promocional per a oferir seguretat i confiança als viatgers

L’acció de la Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) destaca el propi tarannà i la manera de ser dels menorquins per fer de l’illa un dels destins més segurs d’Europa per gaudir d’unes vacances.

S’utilitzaran canals online i offline per arribar al públic estratègic del mercat nacional, anglès, alemany, italià i francès.

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) posa en marxa una campanya promocional d’àmbit nacional i internacional per posicionar l’illa com a un dels destins més segurs d’Europa. Amb el lema “Lo que nos gusta sentir”, la campanya posa en valor la pròpia manera de ser i de fer dels menorquins per traslladar confiança als viatgers i presenta Menorca com un entorn ideal on recuperar la il·lusió per gaudir d’unes vacances; pels seus propis atractius turístics, per la situació sanitària, i per com s’ha preparat tot el sector per fer que el visitant es senti tranquil i convençut d’haver escollit la millor opció.

L’estratègia promocional de la FFTM per aquesta temporada, marcada encara per la incertesa de la crisi sanitària, gira al voltat de diferents elements. Per una banda, s’ha editat un vídeo d’un minut i mig de durada on es destaca l’estil de vida dels menorquins, la seva l’hospitalitat, el seu caràcter perseverant i el gust per cuidar tots els detalls, uns valors que s’han aplicat també a les normes de seguretat i als protocols sanitaris de tots els sectors i empreses turístiques.

Junt amb el vídeo s’ha elaborat un dossier informatiu on s’expliquen els aspectes més rellevants i diferencials de Menorca en la gestió del COVID-19, els recursos sanitaris que hi ha per fer front a la pandèmia, a la vegada que es detallen les mesures de seguretat que s’han implementant als ports, l’aeroport, als allotjaments turístics, la restauració i al comerç per oferir les màximes garanties de seguretat als visitants. Aquest missatge de destinació segura es reforça també amb informes setmanals on els recullen els principals indicadors de l’evolució de la COVID-19 a Menorca, tant pel que fa als contagis com també a la campanya de vaccinació. El document s’edita en sis idiomes (català, castellà, anglès, francès, alemany i italià) i es remet, cada divendres, a companyies aèries i marítimes, oficines de turisme de Turespaña i els principals Tour Operadors.

Per altra banda, al web menorca.es s’ha creat un apartat específic “Menorca, turisme segur” on es recullen les FAQS i els aspectes més rellevants relacionats amb la COVID-19: què s’ha de tenir en compte abans d’organitzar un viatge a Menorca, durant l’estada a l’illa i a l’hora de fer el trajecte de tornada al lloc d’origen.

Menorca vol seduir als viatgers per la seguretat però també pels seus valors naturals, paisatgístics, per ser una illa Reserva de Biosfera i Destinació Starlight, pel seu ric patrimoni històric i cultural, per la seva saborosa i variada gastronomia… En aquest sentit, el dossier de campanya inclou una segona part amb 10 propostes concretes sobre com gaudir d’unes vacances en parella, en família o en grups reduïts.

Per a la presidenta del Consell Insular de Menorca, “la crisi sanitària originada ha afectat directament a l’economia de la nostra illa, i molt especialment, al sector turístic. En aquest sentit, resulta imprescindible seguir treballant per impulsar el sector i establir un espai segur per residents i visitants. Aquesta campanya ens permet diferenciar-nos de la resta de les Balears i crear un tracte distintiu i diferenciat per a la nostra regió per poder assolir els nostres objectius i arribar als nostres mercats principals, com és el britànic”.

A l’acte de presentació que ha tingut lloc aquest matí, la gerent de la FFTM, Elena Costa, ha detallat que la campanya va dirigida al mercat nacional però també mercat anglès, alemany, italià i francès. Abraça tant accions online com offline en el marc d’una estratègia de 360 graus enfocada a un públic de 30 a 70 anys amb fills, i parelles de 25 a 50 anys amb un nivell socioeconòmic mig-alt. Amb un pressupost global de 130.000 euros, durant el mes de maig i juny es combinaran diferents accions com l’emissió d’un spot de televisió a una cadena nacional; la inserció de publicitat programàtica en plataformes digitals (DSP); l’emissió de tres programes especials sobre Menorca a través del canal MoviStar+; la publicació de continguts patrocinats en premsa escrita; la difusió de notes de premsa en mitjans generalistes i especialitzats d’Espanya i Regne Unit; així com accions patrocinades en xarxes socials, aprofitant també que, a partir del vídeo principal de la campanya “Lo que nos gusta sentir”, s’editaran sis clips temàtics de 25 segons sobre transport, allotjament, seguretat, restauració, cultura i turisme actiu. En conjunt, i sumant totes les accions i mercats, es calcula que amb la campanya s’aconseguiran uns 75 milions d’impactes.

Clicant en el següent enllaç podeu veure el vídeo.

http://www.menorca.es/Contingut.aspx?IdPub=13165

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.