La FFTM estrena oficina d’informació turística al centre de Maó La Fundació ha invertit 15.000€ en l’adequació d’aquest l’espai cedit per l’Ajuntament.

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) estrena avui una nova Oficina d’Informació Turística (OIT) al centre de Maó. Situada en el número 13 del carrer Ses Moreres, en un dels punts amb més afluència de vianants de la ciutat, aquest espai ofereix atenció als visitants per ajudar-los i orientar-los durant la seva estada a Menorca. Disposa d’una taula d’atenció al públic adaptada a les persones amb mobilitat reduïda per fer més accessible aquest servei.

La presidenta del Consell i de la FFTM, Susana Mora, acompanyada de l’alcalde de Maó, Héctor Pons, la directora insular de Promoció Turística i Fons Europeus, Laura Ruiz; i la gerent de la FFTM, Elena Costa, entre altres autoritats, ha visitat aquest migdia la nova oficina i ha destacat la importància d’oferir una atenció de qualitat als viatgers perquè puguin gaudir de la millor experiència durant la seva estada de vacances a l’illa.

L’estrena d’aquesta OIT és fruit del conveni de col·laboració signat entre la FFTM i l’Ajuntament de Maó per a la cessió d’aquesta planta baixa. La Fundació ha invertit 15.000€ en l’adequació de l’espai; assumeix les despeses de manteniment i es fa càrrec de la contractació del personal d’atenció al turista que sigui necessari durant els mesos d’abril a novembre. De moment, la nova OIT obre de dilluns a dissabte en horari de 9.30 a 15.30h però a partir del juny també obrirà els capvespres. A més, la Fundació també es fa càrrec de contractar un informador per a l’oficina d’informació de Maó ubicada al Palau Oliver, de maig a octubre.

La Fundació disposa de quatre oficines d’informació turística a punts clau com la terminal d’arribades de l’Aeroport; al port de Maó i al centre de la ciutat, i a la plaça des Born de Ciutadella, en el mateix edifici de les Cases Consistorials. Durant la temporada de 2019, en aquestes oficines es van atendre un total de 51.267 persones de les 70.568 consultes que es van registrar a tots els punts d’atenció turística que hi ha als diferents municipis i nuclis turístics de l’illa. L’any passat, en una temporada completament atípica per la crisis sanitària, el número de visitants a les diferents OITs va baixar a 19.258, de les quals 17.371 corresponen a les visites a les quatre oficines de la FFTM.

La Fundació Foment del Turisme de Menorca disposa també d’un call center (971 157 800) i acaba d’estrenar un assistent virtual per donar una resta ràpida i àgil, les 24 hores del dia, des de la pàgina web de turisme Menorca.es a les peticions d’informacions de les persones que estiguin planificant un viatge a l’illa o resoldre els dubtes que puguin tenir durant la seva estada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.