L’arxipèlag acollirà al novembre l’esdeveniment “La setmana de Los40 a Illes Balears”

El conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela, ha presentat avui la “Setmana de Los40 a Illes Balears”, un esdeveniment cultural que se celebrarà en totes les illes entre el 8 i el 13 de novembre, i que inclourà, entre altres activitats culturals i d’oci, la reconeguda gala dels premis de la música a Espanya “Los40 Music Awards 2021”. L’Agència d’Estratègia Turística dels Illes Balears (AETIB) col·labora en l’organització de l’esdeveniment del grup Prisa. A més del conseller, ha participat també en la presentació Vicent Argudo, responsable de continguts de la Cadena SER.

D’aquesta manera, durant la segona setmana de novembre les Illes Balears es convertiran en focus internacional per a la indústria de la música i la cultura en general, amb una extensa programació d’activitats que es desenvoluparan en diferents ubicacions de les illes.

Per a això, s’organitzaran, en col·laboració amb l’AETIB, diferents experiències culturals i d’oci destinades a artistes, locutors, Djs, celebrities, mitjans de comunicació i patrocinadors. Els objectius d’aquesta acció són

  • donar a conèixer l’oferta turística de les Illes Balears en temporada baixa,
  • fomentar la desestacionalització del destí i
  • posicionar el producte turístic amb la finalitat de facilitar que sigui compartir-lo a través de xarxes socials, alguna cosa que amplificarà notablement la difusió i repercussió de la setmana cultural.

Negueruela ha defensat la realització d’accions d’aquest tipus a les Illes Balears, com a catalitzadors per a allargar la temporada turística i que actuïn com a elements desestacionalizadors. “Ens trobem en una temporada atípica i es fa necessari impulsar iniciatives així perquè l’activitat es prolongui, en totes les nostres illes, el màxim possible”, ha assegurat durant la seva intervenció.

La celebració de la “Setmana de Los40 a Illes Balears” implica, a més, tot un pla de comunicació previ en els canals del grup Prisa per a donar a conèixer l’esdeveniment, per la qual cosa les Illes Balears estaran vinculades a tota aquesta difusió, que s’inicia avui mateix, tant en ràdio, premsa i tots els seus mitjans digitals, a més de xarxes socials i televisió.

L’audiència potencial d’aquesta comunicació aconsegueix milions d’impactes: s’emetran unes 2.000 falques de ràdio, 8 milions d’impressions d’àudio digital, 120 publicacions en xarxes i 61 insercions en premsa, entre altres. L’impacte mediàtic previst està valorat en 12,8 milions d’euros.

Campanya oferta Baleària

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *