Menorca participa en dues fires especialitzades en turisme de negocis i de luxe

L’agenda de la Fundació Turisme de Menorca (FFTM) a l’IBTM de Barcelona i l’ILTM Cannes va incloure més de 70 trobades amb empreses d’ambdós segments.

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) va participar aquest mes de desembre a dos esdeveniments promocionals de caràcter internacional dedicats al segment del turisme de negocis i de luxe.

Entre el 30 de novembre i el 2 de desembre, Menorca va estar present a l’IBTM World Barcelona, una de les més importants fires sobre turisme MICE o turisme de negocis. Durant tres dies, més de 3.000 destins i 1.500 professionals de 100 països es van reunir en aquest esdeveniment per a establir connexions, promocionar la seva oferta de turisme de congressos i conèixer les darreres tendències al sector MICE (“Meetings, Incentives, Convention and Exhibitions”).

La FFTM va mantenir una agenda de trobades amb més de 30 empreses relacionades amb el sector MICE, tant nacionals com internacionals. Aquestes trobades tenen com a objectiu enfortir i consolidar Menorca com a destí de turisme d’esdeveniments, incentius, congressos i exposicions. L’illa compta amb una interessant xarxa de recintes ferials, auditoris, sales polivalents i seus singulars, a més d’espais als principals hotels de l’illa que ofereixen les prestacions necessàries per a l’organització d’esdeveniments de tota mena.

Menorca és un dels 57 destins espanyols associats a la Spain Convention Bureau (SCB), un organisme de promoció nacional i internacional de les ciutats de congressos. Segons la SCB, el 2022 serà l’any de la recuperació de l’activitat MICE, una de les grans afectades per la pandèmia.

D’altra banda, i per segon any després de l’aturada del 2020 a causa de la pandèmia mundial pel coronavirus, la FFTM ha acudit a la Internacional Luxury Travel Market (ILTM) que es va celebrar del 6 al 9 de desembre en el Palau de Festivals i Congressos de Cannes. Es tracta d’una de les fires més destacades del segment del luxe en l’àmbit internacional que ha reunit més de 1.300 compradors de tot el món. En aquest esdeveniment, Menorca va presentar els seus valors i el seu potencial com a destí compromès des de fa dècades amb la sostenibilitat, un entorn preservat on és possible gaudir d’experiències úniques relacionades amb la naturalesa, el benestar, la cultura i la gastronomia, amb una oferta d’allotjaments i serveis que ha anat creixent al llarg dels últims anys dirigida a un perfil de visitant que busca tranquil·litat, qualitat i autenticitat.

En aquesta trobada firal, la FFTM ha mantingut 40 reunions amb agències especialitzades de països com el Regne Unit, França, Bèlgica, Alemanya, Suïssa, Suècia i els Estats Units per a captar clients de perfil premium que se sentin atrets per l’experiència de viatges que els ofereix una destinació com Menorca.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.