L’Ajuntament de Maó promociona l’art i el formatge “Mahón-Menorca” a Fitur 2022 El batlle ha afirmat que “l’objectiu és el de continuar atraient un turisme de qualitat, amb un perfil de visitant interessat en conèixer la nostra ciutat i que deixi, per tant, un benefici, real"

 

Maó torna a participar a la Fira Internacional de Turisme (FITUR 2022), que se celebra a Madrid, entre els dies 19 i 23 de gener. Enguany, l’Ajuntament ha centrat la seva promoció en dos aspectes molt concrets:

  1. El turisme vinculat a l’art i la cultura, de la mà de dues de les galeries d’art més important del panorama internacional, com són Hauser and Wirth i Galería Cayón, ambdues amb seu a la ciutat, o del Teatre Principal de Maó, entre altres entitats. Amb la intenció de seguir posicionant la ciutat dins aquest sector turístic.
  1. El turisme vinculat a la gastronomia, de la mà del formatge Mahón-Menorca. Cal recordar que Maó forma part de la “Ruta Europea del Queso” i que, aquest 2022, la ciutat acollirà la primera Fira del Formatge Mahón-Menorca, a la pròxima tardor. A més, Menorca és enguany Regió Europea de la Gastronomia.

Així, durant la presentació de Maó a FITUR 2022, que ha tingut lloc, aquest dimecres a  les 16.00 h, a l’estand de les Illes Balears, l’Alcalde de Maó, Héctor Pons, acompanyat de la regidora de Comerç i Turisme, Carme Seguí, ha presentat dos vídeos promocionals que van enfocats en aquestes dues direccions.

El primer vídeo es titula: “Maó una Ciudad para probarla” i se centra en la promoció de la gastronomia de Maó de la mà del formatge Mahón-Menorca. Seguidament, s’ha tornat a  a emetre, per segon any, el vídeo de “Maó, donde vive el arte“, que tan bons resultats va tenir l’any passat.

Per la seva part, batle de Maó ha afirmat que “l’objectiu és el de continuar atraient un turisme de qualitat, amb un perfil de visitant interessat en conèixer la nostra ciutat i que deixi, per tant, un benefici, real, entre els diferents sectors econòmics de Maó”.

Per altra banda, la regidora de Turisme, ha explicat que “ens hem enfocat en dues qüestions molt concretes, per tenir un producte diferenciat”. Així Mateix, Carme Seguí ha afegit que, davant els bons resultats de l’any passat, “hem volgut profunditzar la nostra aposta pel sector del turisme de l’art”, a més d’obrir la porta al turisme gastronòmic amb el formatge com a principal reclam.

En aquest sentit, cal recordar que, el 2021, l’Ajuntament de Maó va iniciar a FITUR el seu camí com a destinació especialitzada en el Turisme d’Art, de la mà d’aquestes prestigioses galeries. Aquesta feina conjunta, entre el sector públic i el sector privat, ha fet possible que Maó hagi rebut, recentment, el premi a millor destí mundial d’art 2022, que atorga la publicació Wallpaper, de la mà de la galeria Hauser and Wirth Menorca.

Per altra banda, també cal assenyalar que l’Agència de Turisme de Illes Balears (AETIB) i la Fundació Foment de Turisme de Menorca, realitzen una promoció més general de l’Illa de Menorca, on Maó també juga un paper molt important i on es promocionen la resta d’atributs de la capital de l’illa. Així mateix, maó compta amb un estand propi dins el recinte de les Illes Balears a FITUR.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Xuroa Menorca