S’engega la segona edició de la iniciativa ‘Vals Consum’ per a la reactivació econòmica de Menorca Com a principal novetat, la campanya es dividirà en dos períodes: febrer-maig i septembre-novembre coincidint amb els mesos de temporada baixa

 

El Consell Insular de Menorca, a través del Departament d’Economia, torna a engegar la campanya ‘Vals Consum’ per a l’impuls de la compra en comerços locals amb un pressupost total de 300.000 €. Aquesta nova edició ha estat possible gràcies a la bona acollida rebuda per part dels comerços i ciutadans.

A través d’aquesta iniciativa es pretén que la ciutadania es vegi incentivada a realitzar les seves compres de béns i serveis provinents d’establiments i negocis ubicats a Menorca mitjançant vals descompte. Cal recordar, que aquest projecte va néixer l’any passat per fer front la crisi social i econòmica generada per l’aplicació de mesures preventives per evitar la propagació de la Covid-19.

Com a principal novetat, la campanya es dividirà en dos períodes: febrer-maig i septembre-novembre coincidint amb els mesos de temporada baixa. D’aquesta manera, aquesta iniciativa també esdevé un estaló durant els períodes de menys activitat comercial.

A més, a diferència de l’any anterior, els vals només podran ser bescanviats per establiments de tipologia comercial. En aquest sentit, cal destacar que el 88,6% dels vals consumits en el 2021 varen resultar emprats en establiments d’aquesta categoria.

Per a cada període s’ha establert un import total màxim de 150.000 € que es posaran a disposició de la ciutadania a través de 15.000 vals per valor de 10 €. L’import màxim que podrà optar qualsevol ciutadà és de 50 €, i el valor dels vals utilitzats en cada operació ha de representar, com a màxim, un terç del preu del bé adquirit.

Els vals es poden adquirir a partir de demà a través de la plataforma https://menorcavals.cime.es/es i es podran bescanviar els vals en els establiments adherits a la campanya fins al 31 de maig de 2022.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.