Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement
Hauser & Wirth Tardor

Es convocaran els ajuts als mitjans de comunicació en català La partida presupostària per a l’any 2022 s’ha vist incrementada fins als 700.000 euros

 

El Consell de Govern ha autoritzat la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura a convocar el 2022 ajuts per als mitjans de comunicació en llengua catalana. Aquesta línia de subvencions està destinada a assegurar la continuïtat dels mitjans en català existents i a fomentar la presència d’aquesta llengua en el panorama comunicatiu de les Illes Balears.

Enguany, la dotació de la convocatòria és de 700.000 euros, la qual cosa suposa un increment respecte de l’any passat. El Govern de les Illes Balears aposta pel suport als mitjans compromesos amb l’ús de la llengua pròpia de les Illes Balears i vol contribuir a donar resposta a les seves necessitats. La quantitat va a càrrec del pressupost de la Direcció General de Política Lingüística.

Aquests ajuts són fonamentals per garantir l’estabilitat dels mitjans de comunicació en català de l’arxipèlag, tant escrits com audiovisuals, un àmbit essencial per al foment de la llengua catalana, tal com reconeix la Llei de normalització lingüística.

Alhora, es garanteix la pluralitat informativa a les Illes Balears i es dona estabilitat a un sector d’ocupació important, que dona feina directa a prop d’un centenar de persones.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.