La ‘influencer’ Laura Caldarola, imatge de la campanya “Avarca de Menorca” La campanya protagonitzada per la dissenyadora de moda, estilista i presentadora de televisió, girarà entorn de l’eslògan “Avarca de Menorca, autèntica per origen” i tindrà una durada d’un mes i mig.

Laura Caldarola, amb més de 35.000 seguidors a Instagram, és la imatge de la nova campanya “AVARCA DE MENORCA, AUTÈNTICA PER ORIGEN”, que ha llançat el Consell Insular de Menorca per potenciar la marca de garantia Avarca de Menorca, creada el 2010 per l’Associació de Fabricants de Calçat de Menorca i el mateix Consell Insular per protegir aquest original calçat típic de l’illa.

La influenciadora Laura Caldarola, imatge de la campanya

Laura Caldarola, dissenyadora de moda, estilista, presentadora de televisió i mare de dos infants “és la persona perfecta per transmetre els valors de la marca de garantia Avarca de Menorca, una ambaixadora natural”, segons paraules de Pilar Pons, directora Insular d’Economia. Laura i la seva família són amants dels productes que respiren autenticitat i que es fan a l’illa, així que no va ser difícil convèncer-la de ser la protagonista de la campanya juntament amb els seus dos fills i el seu marit.

La família va passar dos dies de rodatge a l’illa. Com a resultat, un original vídeo en el qual es combinen imatges de la dissenyadora i la seva família amb altres d’un dels animals que regnen a l’illa: un cavall de raça menorquina. En aquesta ocasió l’equí va ser filmat nedant com a inici d’una bella conjunció d’imatges de gairebé un minut en la qual es combinen a la perfecció escenes de mar amb altres de camp, sempre amb Laura, la seva família i les avarques com a protagonistes.

UNA SABATA AMB MOLTS NOMS I UNA MARCA DE GARANTIA

Si hi ha un calçat que representa Menorca en el món són les avarques fetes a l’illa. Unes sandàlies que tenen l’origen en el camp menorquí i que de manera natural van passar als peus de tots els menorquins per finalment fer el gran salt a les passarel·les internacionals de moda.

Avarca, abarca, albarca, menorquina…, el calçat més genuí de la més oriental de les Balears és anomenat de moltes maneres, encara que Avarca de Menorca és sens dubte el que preval gràcies a la marca de garantia que l’empara des de fa més d’una dècada.

Laura CaldarolaLes avarques “Made in Menorca” han triomfat en el món per mèrits propis. Any rere any, col·lecció rere col·lecció, els artesans de l’illa sorprenen amb nous dissenys que enamoren per la seva creativitat. Un impuls creatiu que no sembla tenir fi gràcies a la dedicació i amor per l’ofici dels sabaters menorquins, respectats a tot el món per la seva feina de qualitat. Una tradició amb segles d’història que la marca de garantia Avarca de Menorca vol reconèixer i protegir.

 

 

UNA CAMPANYA AMB MOLT DE CONTINGUT I UN MISSATGE: AUTÈNTICA PER ORIGEN

La campanya protagonitzada per Laura Caldarola girarà entorn de l’eslògan “Avarca de Menorca, autèntica per origen” i tindrà una durada d’un mes i mig.

El gran protagonista d’aquesta campanya serà el vídeo de gairebé un minut rodat íntegrament a l’illa. Una peça que es mostrarà a tots els continguts de marca de mitjans digitals d’àmbit nacional que integren l’estratègia digital, i a la qual la influenciadora Laura Caldarola donarà àmplia difusió a través del seu perfil.

Com no podria ser d’una altra forma en ple boom de les xarxes socials, a més del vídeo d’un minut i l’espot de trenta segons, la campanya compta amb petites peces en format història i reel per guanyar seguidors i transmetre la importància d’apostar per les avarques autèntiques i de fugir d’imitacions fetes en altres territoris i sense la garantia de qualitat i disseny que defineix aquest calçat fet a l’illa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.