Actes 8 Març

visitalaior.com ha tingut més de 600.000 impressions i 40.000 visites

La web de promoció turística d’Alaior, visitalaior.com, impulsada per l’Ajuntament d’Alaior, ha tingut des del seu llançament més de 600.000 impressions als resultats de recerca de Google i s’han rebut més de 40.000 visites, amb puntes de més de 500 usuaris diaris.

És més, en els nou mesos que duem de 2022, la web ha tingut un creixement del 106% de visites als seus continguts en comparació l’any 2021.

José Luis Benejam, batle d’Alaior, destaca que «Alaior és l’únic municipi de Menorca que compta amb la seva pròpia web de promoció turística. La seva creació va ser una aposta clara per tenir una eina que reunís tots els atractius turístics, per seguir donant a conèixer Alaior al món, buscant la millor dinamització comercial i empresarial per mitjà de la captació de turistes. En una societat altament digitalitzada com l’actual, és imprescindible tenir presència online».

«Hem tingut una molt bona temporada turística, i estem convençuts que les accions de promoció turística que fem, una d’elles aquesta web, han contribuït a reforçar la nostra imatge turística en els diferents mercats. Sense cap dubte també podem constatar que aquesta web està ajudant no només a donar a conèixer la marca Alaior, sinó que també està fent venir cap al municipi a turistes que, pot ser, d’una altra manera no tindrien la informació i referències per venir cap Alaior», ha afegit el batle.

D’aquestes més de 40.000 visites, més del 67% han accedit a través de recerques a Google (un augment del 158%), el que significa un bon posicionament SEO de la web i un excel·lent punt de partida pel creixement futur.

Per idiomes, el 39% de les visites són en espanyol, el 25% en francès, el 20% en anglès i el 7% en català. El percentatge restant es reparteix en més de 30 idiomes que inclouen l’alemany, l’italià o el portuguès com a principals.

1.800.000 d’ impressions a Instagram

A més de la pàgina web, s’ha apostat per donar visibilitat al municipi a través de la xarxa social Instagram, on des d’abril de 2021 s’han publicat un total de 369 posts i 180 stories, aconseguint al voltant d’1.800.000 impressions, així com 26.006 “m’agrada” i 1.305 comentaris.

L’Ajuntament d’Alaior valora positivament aquestes dades, sent conscients que aquest és un projecte que acaba de començar i que una web d’aquestes característiques necessita temps per consolidar-se i assolir tot el potencial promocional.

En aquest sentit, l’Ajuntament farà tot el que estigui en les seves mans per donar-li tota la projecció que considera ha de tenir, i continuarà treballant en diferents accions de màrqueting digital com a creació de continguts, SEO, linkbuilding o publicitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.