
Aquesta setmana s’ha presentat la quarta edició de l’Estrella Damm Menorca Open 2022, que suposa el retorn a l’illa d’una prova del World Padel Tour. Per quarta vegada també, Sant Lluís serà seu d’aquest esdeveniment esportiu d’alt nivell, acollint els partits de les rondes prèvies.
Els partits es disputen a les quatre de pistes municipals fixes, que s’han adaptat amb més espai cobert per a poder ser emprades durant més temps quan la meteorologia sigui adversa, unes millores que han estat introduïdes pels organitzadors del torneig i que es mantindran durant tot l’any per millorar així les prestacions esportives al municipi. Per poder acollir tots els partits d’aquestes rondes prèvies, s’ha habilitat una cinquena pista de pàdel a l’interior del poliesportiu, i una sisena s’ha instal·lat a una carpa exterior ubicada a l’aparcament de les pistes de pàdel.
La disputa de les rondes prèvies està despertant una gran expectació a Sant Lluís, registrant-se una gran assistència de públic durant els partits que es disputen a les sis pistes habilitades. Sant Lluís comparteix seu de l’Estrella Damm Menorca Open 2022 amb el Pavelló Bintaufa, que acollirà les rondes finals del torneig pel seu major aforament i la capacitat d’acollir fins a 3.500 persones.
La presentació del torneig va tenir lloc dimarts dia 18 a Punta Prima i ha comptat amb la presència de la presidenta del Consell de Menorca, Susana Mora, l’alcalde de Maó, Héctor Pons, el primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Sant Lluís, Joan Pons, la regidora d’esports de Sant Lluís, Sílvia Pérez, i la jugadora Gemma Triay.





