Destil·leries Xoriguer participa al Gastronomic Forum Barcelona i al Madrid Craft Week La presència a les dues cites suposa remarcar el caràcter artesanal, la qualitat i l'autenticitat de Gin Xoriguer

El Gastronomic Forum Barcelona i la Madrid Craft Week són les cites triades per Destil·leries Xoriguer per prosseguir amb la promoció dels seus productes. La primera s’està desenvolupant al Recinte Firal de Montjuïc de la capital catalana i la firma menorquina participa en el context de Made in Menorca, una iniciativa del Departament de Projecció Econòmica del Consell Insular de Menorca.

Gin Xoriguer i la cervesa Grahame Pearce són els dos productes que ha presentat Destil·leries Xoriguer al certamen català, dins de l’estand de 50 metres quadrats en què també han tingut el seu espai altres productors locals com Isafrà (safrà), Dolçamar (mel), Pont Modorro (oli), Bolets de Menorca (bolets), S’Arangí (formatge) i Raima (embotits).

El pas per Gastronomic Forum Barcelona reafirma l’aposta menorquina per la producció local, dins la qual Destil·leries Xoriguer representa la tradició licorera de Menorca, així com la distribució de diferents productes artesans i de qualitat, cas de les cerveses Grahame Pearce.

La segona d’aquestes cites, Madrid Craft Week, se celebra entre l’11 i el 20 de novembre i compta amb el patrocini de Gin Xoriguer i la participació de més de 250 comerços de moda, decoració, art i gastronomia, que posaran en alça el producte artesanal a través de tallers, exposicions, presentacions de col·lecció i altres activitats. Gin Xoriguer estarà present en quatre cocteleries – Benditas Copas, 1862 DryBar, Salmón Gurú i Viva Madrid-, a més de a La Floristeria i Calzados Fanjul, així com en un circuit aparadors de 15 comerços artesans del Barri de les Lletres.

Per a Destil·leries Xoriguer, la presència del més emblemàtic ‘Gin de Maó’ a Gastronomic Forum Barcelona i MCW suposa remarcar el seu caràcter artesanal, qualitat i autenticitat, eixos sobre els quals pivota, sobretot, la cita madrilenya i donar continuïtat a una estratègia que vincula el producte a l’alta cocteleria i la gastronomia.

En aquest sentit, José Carlos Camps, director de Màrqueting de Destil·leries Xoriguer, des de Gastronomic Forum Barcelona, ​​assenyala “estem molt contents perquè estem rebent visites i ens ajuda a impactar a l’hostaleria fora de Menorca; estar aquí de la mà de Made in Menorca amb el Consell ens permet estar a prop dels clients a la zona de Catalunya i ens ajuda a poder captar nous clients i que ens coneguin i reconeguin una miqueta més”.

Pel que fa a Madrid Craft Week, Camps destaca com “ser una fira d’artesania ens ajuda a reforçar el nostre missatge de marca. Som una destil·leria totalment artesanal des de fa tants anys i el patrocinar aquest tipus d’esdeveniments ens ajuda a posicionar-nos i que la gent ens descobreixi de la manera que som”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.