Actes 8 Març

Menorca i Vueling promocionen l’illa com a destinació per a tot l’any entre periodistes i influenciadors britànics

La ruta directa entre Menorca i Londres que Vueling mantindrà al llarg de tot l’hivern ha estat la protagonista del darrer acte de la Fundació Foment del Turisme de Menorca en la World Travel Market de Londres. La FFTM i la companyia han compartit un dinar amb una vintena de periodistes i influenciadors britànics per a promocionar l’illa com una destinació atractiva per gaudir-la els 365 dies de l’any. La directora insular de Promoció Turística i Fons Europeus del Consell Insular de Menorca, Laura Ruiz, i el director de Network Strategy & Long Term Planning de Vueling, Jordi Pla, han estat els amfitrions d’aquesta trobada.

En la seva intervenció, la directora insular de Promoció Turística ha destacat “la importància que companyies com a Vueling facin una aposta per la nostra illa també a la tardor i hivern i mantinguin tot l’any la connexió directa en rutes com la de Menorca-Londres”. Laura Ruiz ha assenyalat que el compromís de Vueling amb Menorca contribueix a avançar cap a la desestacionalització i a la redistribució dels fluxos de visitants al llarg de tot l’any d’una destinació que “es tasta i es viu els 365 dies”. En aquesta trobada amb periodistes i influenciadors, la directora insular ha recordat les diferents experiències que ofereix la l’illa fora de temporada alta a tot just un trajecte de dues hores en avió: practicar esports relacionats amb la natura, especialment els vinculats al Camí de Cavalls; gaudir de la gastronomia illenca; viure experiències Made in Menorca, descobrint els oficis i productes locals; endinsar-se en la mil·lenària cultura talaiòtica o, simplement, deixar-se envoltar pel ritme assossegat en una illa que l’any 2023 celebra els 30 anys com a Reserva de Biosfera.

Per la seva part, el representant de Vueling, Jordi Pla, ha explicat que el manteniment a l’hivern de la ruta directa Londres-Gatwick amb Menorca, que es va iniciar el passat abril, respon al compromís de la companyia aèria per promoure la connectivitat de les Illes Balears i, en especial, “amb una illa que és un mercat clau per les nostres operacions”. Vueling i Menorca comparteixen el ferm compromís amb la sostenibilitat i el medi ambient, ha assegurat Pla, recordant que la companyia està subscrita al programa Flight Path Net Zero d’IAG i forma part del primer grup de línies aèries del món que vol aconseguir zero emissions netes de carboni l’any 2050.

Tots els assistents a aquest dinar han conegut els atributs que han fet que Menorca ostenti el mandat com a Regió Europea de la Gastronòmica 2022 per part de l’IGCAT, i han rebut un lot de producte local com a obsequi.  Per part de Vueling, han rebut un bitllet doble per a viatjar a Menorca entre els mesos de novembre a juny, oferint-les la possibilitat de conèixer la destinació fora de temporada alta. Entre els participants a aquest esdeveniments hi havia professionals i bloguers del periodisme de viatges i gastronòmic, com la guardonada fundadora del portal Inside The Travel Lab, i escriptors de mitjans com The Times, The Guardian, The Daily Telegraph, National Geographic, BBC Travel, The Caterer, The Travel Magazine, dels blogs loveFOOD i loveEXPLORING, o de l’editorial Bradt Travel Guides, entre d’altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.