moulallengua

Menorca i Vueling presenten la nova ruta d’hivern al mercat francès

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) i la companyia Vueling han organitzat conjuntament un dinar amb 15 periodistes i influenciadors francesos per a presentar la nova ruta de connexió directe amb París i donar a conèixer l’oferta d’activitats i experiències que els visitants trobaran al seu abast per a gaudir de l’illa durant l’hivern.

L’acte va tenir lloc el passat dimecres a la capital francesa i va comptar amb la participació de Charlotte Dumesnil, directora de Vendes, Distribució i Aliances de Vueling; Laura Ruiz, directora de Promoció Turística i Fons Europeus del Consell Insular de Menorca, juntament amb Jaume Sintes, coordinador de fires i esdeveniment a l’exterior de la FFTM; i María José Gómez, consellera de l’Oficina Espanyola de Turisme (OET) a París.

Després de la primera experiència de l’any passat, oferint vol directe des de l’aeroport de París Orly i Menorca com a ruta de Nadal, enguany la companyia ha decidit fer una forta aposta per la destinació de manera que té previst connexió directe amb l’illa durant tot l’any. D’aquesta manera, Menorca compta aquest hivern amb connexions internacionals amb Londres i París, operades les dues per Vueling, gràcies a la feina feta per la FFTM per promocionar les experiències i els productes turístics de l’illa que es poden gaudir els 365 dies de l’any, i als convenis de comàrqueting que contribueixen a millorar la connectivitat de la destinació.

La trobada es va centrar en el mandat de Menorca com a Regió Europea de Gastronomia 2022, amb la presentació, tast i l’obsequi d’un lot de productes locals als assistents, i amb l’explicació de la riquesa del receptari tradicional i la qualitat de l’oferta i els professionals de la cuina, amb la recent proclamació del menorquí Pau Sintes com a Jove Xef Europeu 2022 com exemple del nivell del sector. El ric patrimoni de la Menorca Talaiòtica; la certificació com a destinació i reserva Starlight, el Camí de Cavalls com a gran atractiu per a la practica del turisme actiu, l’àmplia oferta cultural, celebració dels 30 anys, al proper any 2023, de la declaració de la Reserva de Biosfera i els projectes de sostenibilitat que promouen tant Menorca com la companyia Vueling van ser altres temes que es van tractar durant la trobada.

A més d’un lot de productes gastronòmics i informació sobre l’illa, tots els assistents a aquest dinar van rebre com obsequi un bitllet doble per a viatjar a Menorca entre els mesos de novembre a juny. Entre els participants a aquest esdeveniments hi havia set periodistes de mitjans com Le Figaro; les revista Vogage, Vogage, Yonder o YAM Magazine; i 9 influenciadors, alguns dels quals compten amb prop de 4 milions de seguidors a TikTok i 600.000 a Instagram.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Xuroa Menorca