La FFTM manté 40 reunions amb agències i operadors del sector MICE durant la fira IBTM World a Barcelona

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) ha participat aquesta setmana en la fira IBTM Word que s’ha celebrat entre els dies 28 i el 30 de novembre en el recinte Gran Via de Fira de Barcelona a L’Hospitalet de Llobregat, on ha mantingut al voltant de 40 reunions amb agències i operadors especialitzats en el sector dels incentius, esdeveniments, viatges de negocis i congressos.

La directora insular de Promoció Turística i Fons Europeus, Begoña Mercadal, ha viatjat a Barcelona per a participar en algunes de les trobades programades per la FFTM durant aquesta cita comercial que en la seva trenta-tresena edició ha reunit a prop de 12.000 professionals del sector i a més de 3.000 compradors.

Des de la FFTM s’ha detectat un creixent interès de Menorca per part d’empreses d’Alemanya, els Estats Units i Itàlia, que s’encarreguen de l’organització de viatges d’incentius per a grups reduïts i busquen destinacions que els ofereixin un ampli ventall d’experiències originals i auténtiques. A més, els potencials clients demanden zones que mantinguin la seva essència i no estiguin excessivament saturades. “Menorca els encaixa perquè els permet dur a terme activitats diferents i potser més desconegudes”, ha explicat la directora insular.

De les trobades mantingudes, la FFTM també destaca que aquest tipus d’empreses preveuen els seus viatges fora de temporada, especialment en els mesos d’abril i maig i setembre i octubre, de manera que afavoreixen la diversificació dels fluxos turístics i fomenten la desestacionalització de Menorca.

La fira IBTM World és una de les principals cites anuals per a la indústria dels incentius, congressos i esdeveniments. Durant tres dies, a més de les reunions, es mostren les tendències claus de la indústria i es creen importants connexions. La FFTM assisteix a aquesta fira amb l’objectiu de donar a conèixer els actius de l’illa com a destinació d’incentius, esdeveniments, viatges de negocis i congressos, continuant amb la seva aposta per diversificar els productes turístics, ja que es tracta d’un esdeveniment durant el qual es pot atraure un perfil de viatger que busca venir a Menorca per a gaudir dels seus atractius i activitats durant els mesos de temporada mitjana.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.