Aposta del Govern per la realització de grans esdeveniments culturals i esportius que aportin notorietat a la marca Balears

Foto: Joan Bagur Truyol

El Consell de Govern ha aprovat la convocatòria pública per a la realització de contractes de patrocinis amb entitats privades per realitzar grans esdeveniments que generin repercussió mediàtica per a les marques de les Illes Balears i l’Agència d’Estratègia Turística (AETIB), durant l’any 2024, amb un pressupost màxim d’1.800.000 euros.

Els patrocinis són una eina per a la millora de la destinació, gràcies a la inversió en actuacions claus per l’augment de la seva competitivitat, atès que permeten exercir un efecte tractor sobre la demanda turística i tenen un efecte dinamitzador de sector privat. Contribueixen a la diversificació de l’oferta de la destinació i possibiliten la generació de feina i activitat, afavorint la cohesió territorial i propiciant la desestacionalització de l’oferta complementària de la destinació.

A efectes d’aquesta convocatòria, són grans esdeveniments turístics aquells que presenten unes característiques diferenciadores i particulars que fan que la seva presència als mitjans de comunicació, i per tant, la repercussió mediàtica sigui elevadíssima i amb un alt impacte respecte d’altres esdeveniments, generant una notorietat amb una gran cobertura nacional i internacional que transcendeix l’àmbit local i posiciona la destinació en el top of mind del públic objectiu.

La convocatòria va dirigida a les entitats privades (amb ànim de lucre o sense ànim de lucre), amb les quals l’AETIB realitzarà contractes de patrocini privat de l’activitat que desenvolupen, i que, per la seva importància i rellevància quant al públic que hi participa i la seva repercussió en els mitjans de comunicació, suposaran una gran repercussió i un bon retorn publicitari de les marques de destinació: Mallorca, Menorca, Eivissa, Formentera i/o Illes Balears.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.