Baleària i Turisme de Menorca donen a conèixer els atractius de l’illa a les creadores de contingut Aquest viatge vol incentivar el turisme familiar durant tot l'any a Menorca

Baleària i Turisme de Menorca han organitzat un viatge el passat cap de setmana amb creadores de contingut del sector travel i lifestyle per promocionar la riquesa patrimonial de l´illa. Amb aquesta acció, ambdues entitats volen posar en valor la comoditat i la sostenibilitat de viatjar a Menorca amb vaixell, així com donar a conèixer la història, la cultura, la gastronomia i els millors paratges de l’illa.

Les creadores de contingut van viatjar divendres amb el fast ferri Cecilia Payne, un servei en alta velocitat que es manté durant tot l’any, i seran a Menorca fins avui dilluns. El Cecilia Payne compta amb una capacitat per a 800 persones i uneix Barcelona i Ciutadella en tres hores i mitja.

Baleària i Turisme de Menorca han reunit les influencers Carla Romeu (@ccarlaromeu), Dafne Fuentes (@mifamiliawanderlust), Sweet Carol (@sweetcarolblog) i Mercedes Pardo (@mercedes.parmer) per gaudir d’una experiència única on descobriran els avantatges de viatjar a Menorca a qualsevol moment de l’any. Les quatre creadores de continguts, que acumulen al voltant de 500 mil seguidors a les xarxes socials entre totes, han recorregut l’illa acompanyades d’un guia turístic local amb qui han conegut de primera mà les singularitats de platges, gastronomia i localitats emblemàtiques com Ciutadella, Maó, Fornells, És Mercadal o l’Albufera d’Es Grau, entre d’altres.

Baleària, que té una comunitat en xarxes socials de més de 400.000 usuaris, fa habitualment col·laboracions amb creadors de contingut de viatges, lifestyle i perfils enfocats al seu públic objectiu per tal de visibilitzar els seus serveis i l’experiència del viatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.