La Menorquina porta les seves postres gelades als Estats Units de la mà del xef José Andrés Els gelats destaquen a la fira de la National Restaurant Association de Chicago, on han despertat molt d'interès

El prestigiós xef espanyol i líder humanitari José Andrés i La Menorquina, l’elaborador espanyol més gran de gelats amb marca pròpia, han llançat conjuntament una nova gamma de postres gelades denominades ‘José Andrés by La Menorquina’ per a Estats Units. Gràcies a l’acord entre tots dos, les icòniques fruites gelades de llimona, taronja, coco i pinya de La Menorquina, així com el flam gelat amb pinyons i caramel, arribaran als consumidors americans a través de l’assortiment de productes premium made in Spain sota el paraigua de José Andrés Foods, la filial alimentària de José Andrés Group.

Els gelats es comercialitzaran en restaurants, supermercats, hipermercats i hotels de tot el país per mitjà de la distribuïdora Gourmet Food International (GFI), amb seu a Atlanta (Geòrgia). Aquesta empresa ha presentat els gelats de La Menorquina a tot el sector de la restauració reunit la setmana passada a la prestigiosa fira de la National Restaurant Association celebrada a Chicago. Les postres gelades de La Menorquina han tingut una gran acollida.

Per a La Menorquina, es tanca un cercle. Si fins ara donava a conèixer els seus gelats tradicionals –elaborats amb les receptes dels seus 85 anys de vida, ingredients locals i nata– als milions de turistes dels Estats Units i d’altres països que arribaven a Espanya, ara portarà aquests mateixos gelats a Estats Units perquè hi puguin gaudir també del ‘plaer a la Menorquina’.

A més, l’aliança reforça l’estratègia internacional de La Menorquina, les exportacions de la qual s’han incrementat fins a assolir els 35 milions el 2023. Els productes de la marca creada a Alaior (Menorca) el 1940 es distribueixen ja en més de 40 països de tot el món , des d’Austràlia a Amèrica, Àsia i Europa. Els tres principals mercats fora d’Espanya són el Regne Unit, Portugal i els Estats Units, on compta amb clients tan destacats com la cadena de distribució Costco.

Iván Leal, CEO de La Menorquina, afirma que “estem encantats d’aquest acord perquè José Andrés no només és un referent gastronòmic i un ambaixador immillorable per donar a conèixer al món la qualitat i l’autenticitat dels productes locals espanyols, sinó que també és un referent pels seus valors humanitaris, amb què ens identifiquem al 100%”.

Per part seva, José Andrés assegura que està entusiasmat d’associar-se amb La Menorquina per complementar la gamma de productes made in Spain, que ofereix als consumidors nord-americans a través de la seva empresa, ja que es tracta de productes d’altíssima qualitat que defineixen la gastronomia espanyola i que ara arriben als Estats Units de la mà d?aquesta aliança.

Sobre les empreses
La Menorquina, fundada el 1940 per l’empresari Fernando Sintes a Alaior (Menorca), és el fabricant nacional més gran amb marca pròpia de gelats a Espanya. Amb vendes de 105 milions el 2023 i més de 700 treballadors, la companyia elabora gelats de qualitat segons els gustos locals i usant ingredients de proximitat, com ara les ametlles de Mallorca, el formatge de Maó, la sal d’Eivissa o les avellanes de Tarragona.

José Andrés Foods, filial del grup José Andrés del xef José Andrés, porta alguns dels productes més prestigiosos d’Espanya fins a Amèrica. A més de servir menjar espanyol de classe mundial als seus restaurants, ofereix a majoristes i minoristes una acurada selecció realitzada pel mateix José del millor del millor del menjar espanyol, incloent oli d’oliva i vinagre, marisc espanyol, verdures en conserva, pa, patates fregides, kits de paella i, ara, postres congelades.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.