
L’alcalde de Ciutadella, Llorenç Ferrer, és el nou president del Fons Menorquí de Cooperació per un període de dos anys. D’aquesta manera, l’alcalde de la ciutat de ponent pren el relleu al batlle de Ferreries, Pedro Pons, qui fins ara havia ostentat el càrrec. D’acord amb el que marquen els estatuts de l’entitat, la presidència del Fons ha de recaure necessàriament en un ajuntament soci i té caràcter rotatori.
Amb les mateixes condicions, també passen a ocupar nous càrrecs directius el regidor de Maó, Enric Mas, i la regidora d’Alaior, Maria Antònia Pons, en qualitat de secretari i tresorera respectivament. Mentre, el conseller Simón Gornés es manté a la vicepresidència primera i la directora general de Cooperació del Govern, Catalina Albertí, segueix com a vicepresidenta segona. La resta d’administracions sòcies ocupen les vocalies.
El relleu dels càrrecs directius de l’entitat de cooperació es va dur a terme en el decurs de la celebració d’una assemblea extraordinària on, seguint la tònica habitual del Fons, van imperar el consens, el diàleg i el compromís envers la cooperació i els valors de la solidaritat.





