Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement
Hauser & Wirth Tardor

EasyJet amplia 4 mesos la ruta Menorca-Milà i ho anuncia al Llatzaret

EasyJet ha presentat aquest dilluns l’ampliació de la seva ruta internacional Menorca-Milà al Llatzaret de Maó, en un acte promocional que se suma a la campanya llançada prèviament al Duomo de Milà, amb l’objectiu de maximitzar-ne la repercussió. La singular instal·lació de Menorca ha acollit aquest esdeveniment impulsat per la Fundació Foment del Turisme de Menorca, en el qual han participat, entre altres, quatre periodistes internacionals que han visitat l’illa per conèixer de primera mà alguns dels seus atractius turístics.

La presentació va tenir lloc al Llatzaret, al port de Maó, un enclavament únic i un dels principals reclams culturals i turístics de l’illa. L’acte va comptar amb la participació de la Fundació Foment del Turisme, així com amb tècnics d’easyJet.

En declaracions, Javier Gándara, director general d’easyJet per al sud d’Europa i director global de polítiques públiques, va afirmar que la companyia està molt satisfeta amb la seva operativa a Menorca, on aquest estiu ha programat al voltant de 573.000 seients, cosa que representa un augment del 7 % respecte a l’estiu del 2024. Gándara va destacar que “després de l’ampliació de la ruta amb Londres Gatwick l’any passat, que ens va convertir en la primera aerolínia en termes de capacitat en operar tot l’any, tant a l’estiu com a l’hivern, enguany hem decidit ampliar la ruta amb Milà per continuar desestacionalitzant el turisme a l’illa des de mercats clau”. I hi va afegir que “aquesta temporada, la ruta amb Milà va començar a operar a l’abril i s’allargarà fins a finals d’octubre, un fet molt rellevant tenint en compte que Milà és la base més gran d’easyJet a Europa”.

Per complementar aquesta acció, la Fundació ha organitzat un seguit d’experiències per a quatre periodistes internacionals, que en els darrers dies han descobert alguns dels encants de l’illa fora de la temporada alta, un dels objectius principals d’aquesta col·laboració de comàrqueting. En aquest sentit, dos periodistes britànics i dos d’italians, provinents de The Sun, The Daily Express, Vanity Fair i Repubblica Viaggi, respectivament, han visitat Menorca.

Aquesta iniciativa se suma a la presentació de la ruta per a mitjans especialitzats que va tenir lloc fa unes setmanes a Milà i que inclou una campanya de retolació en alguns tramvies i estacions de metro de la concorreguda plaça del Duomo, a la ciutat italiana, amb l’eslògan: “Meno stress, più Minorca” (“Menys estrès, més Menorca”).

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.