Balearia Black Friday Advertisement

Alaior celebra un Halloween multitudinari i ple d’ambient

Foto: Ajuntament d’Alaior

Alaior ha viscut un dels Halloweens més participatius dels darrers anys, amb centenars de veïns i visitants que van omplir els carrers tant del nucli urbà com de Cala en Porter. La festa, organitzada per l’Ajuntament, s’ha consolidat com una de les cites més esperades del calendari local, combinant diversió, música i una bona dosi de misteri.

Un dels espais més concorreguts va ser el Passatge del Terror del Pati de sa Lluna, que va tornar a sorprendre amb la seva posada en escena i va generar llargues cues de curiosos disposats a passar una bona por. Paral·lelament, a la pista de patinatge del Poliesportiu Municipal, el DJ Sona Bé va posar la banda sonora a la vetllada amb ritmes festius que van fer ballar a petits i grans fins ben entrada la tarda.

A Cala en Porter, el Centre Cívic es va omplir d’ambient familiar amb una nova edició del Passatge del Terror i la festa infantil animada per DJ Pixel i la seva mascota Pixel Kids. L’activitat va atreure nombroses famílies, especialment els més petits, que van gaudir d’una tarda plena de música i disfresses.

La regidora de Joventut, Maria Antònia Pons, va valorar molt positivament la jornada, destacant “la satisfacció de veure tants veïns i visitants gaudint junts”. Segons va afirmar, “cada any treballam per oferir una festa més completa, amb propostes per a totes les edats i espais segurs on tothom s’ho passi bé”.

L’Ajuntament d’Alaior ha volgut agrair la col·laboració de totes les persones i entitats que han contribuït a fer possible aquesta “nit terroríficament divertida”, que confirma Halloween com una de les celebracions imprescindibles del calendari festiu del municipi.

Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Carpeta Ciutadana CIME