
El Teatre des Born col·labora un any més amb les APIMA de diversos centres educatius de Ciutadella amb l’objectiu de fomentar l’accés a la cultura entre els infants des de les primeres edats. Com a mostra d’aquest compromís, el teatre ha fet donació de dues invitacions per a l’espectacle infantil Tumbalafusta per centre perquè siguin incloses en les paneres de Nadal que organitzen les associacions de famílies.
Aquesta iniciativa pretén incentivar la participació de les famílies en les activitats culturals i reforçar el paper del teatre com a espai de trobada, aprenentatge i creixement social. Amb aquesta acció, el Teatre des Born reafirma la seva voluntat d’estar present en la comunitat educativa i de contribuir a despertar l’interès per les arts escèniques entre els més petits.
El teatre agraeix la col·laboració de totes les APIMA participants, EI Es Mussol, EI Sa Galera i EI Es Poriol i reitera el seu compromís amb la promoció de la cultura i l’educació a l’illa.



