El Consell Insular organitza diumenge una visita guiada al jaciment talaiòtic de Torre d’en Galmés

 

El Consell Insular de Menorca organitza aquest diumenge, 25 de gener, a les 10.30 hores, una visita guiada temàtica al jaciment talaiòtic de Torre d’en Galmés, centrada en l’estudi de la vida domèstica i l’organització dels habitatges (cercles), amb especial atenció als espais excavats i als descobriments arqueològics més recents.

A partir de l’anàlisi de les cases, s’explicaran les activitats quotidianes, l’economia domèstica, l’organització familiar i comunitària, així com les evidències arqueològiques que permeten reconstruir aquests aspectes de la societat talaiòtica.

La visita incorpora una comparació amb l’arquitectura domèstica del període andalusí, posant en relleu continuïtats i diferències en la concepció de l’espai de l’habitatge, i establint un fil conductor amb el Dia de Menorca i la festivitat de Sant Antoni, com a expressió simbòlica del foc, la llar i la comunitat al llarg del temps. La durada prevista és d’aproximadament 90 minuts.

Les places són limitades a 30 persones i és imprescindible inscriure-s’hi enviant un correu electrònic a info@menorcatalayotica.info per confirmar l’assistència. El punt de trobada serà l’entrada del poblat talaiòtic de Torre d’en Galmés. Aquesta activitat està oberta a tot el públic.

Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Carpeta Ciutadana CIME