Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

El Govern nomena Llorenç Perelló nou director general de Cultura Perelló, fins ara director de l’Institut d’Estudis Baleàrics, assumeix el repte amb l’objectiu de potenciar l’impuls cultural i la gestió del sector a les Illes

Quim Gener acompanyat del director de l’Institut d’Estudis Baleàrics, Llorenç Perelló.

​​El Consell de Govern ha aprovat aquest divendres el nomenament de Llorenç Perelló Rosselló com a nou director general de Cultura de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports. Perelló substitueix en el càrrec Ricarda Vicens Schlueter, el cessament de la qual s’ha produït a petició pròpia per motius personals.

​El Govern de les Illes Balears vol expressar el seu agraïment a Ricarda Vicens per la dedicació i la feina duita a terme durant el temps que ha exercit aquesta responsabilitat i destaca la seva contribució a la consolidació de les polítiques culturals de la comunitat.

​Llorenç Perelló Rosselló (Alaró) té una sòlida formació acadèmica i una trajectòria vinculada a la gestió pública i cultural. És graduat en Llengua i Literatura Catalanes (2015) i en Dret (2018) per la Universitat de les Illes Balears (UIB). A més, posseeix dos estudis de màster oficial: un en Gestió Cultural per la Universitat de Girona i un altre en Formació del Professorat per la Universitat Isabel I.

​En l’àmbit professional, Perelló és funcionari docent de carrera de la Conselleria d’Educació, en l’especialitat de Llengua i Literatura Catalanes, i ha exercit l’ensenyament en l’educació secundària i d’adults.

​Pel que fa a la seva experiència política i de gestió, Perelló ha estat estretament lligat al municipalisme i a la promoció de la cultura. Ha estat batle de l’Ajuntament d’Alaró des de l’any 2019 i ha ocupat la presidència del Fons Mallorquí de Solidaritat i Cooperació fins ara. Fins al seu nomenament avui com a director general, exercia com a director de l’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB), on ha coordinat les polítiques de foment de la llengua i la cultura de les Illes Balears.

​Amb aquest nomenament, la Conselleria que dirigeix Jaume Bauzá reforça l’àrea de cultura amb un perfil que combina la gestió administrativa, el coneixement del sector cultural i l’experiència en la gestió d’organismes públics de l’àmbit autonòmic.​

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.