Jornades Gastornòmiques de Peix 2026
Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

Ses dones i la mar, amb motiu del Dia de la Dona 2026, en el CN Ciutadella

El Club Nàutic Ciutadella es vol sumar aquest cap de setmana a la commemoració del Dia de la Dona 2026 i, per aquest motiu, el club presidit per Juanmi Llompart organitza la trobada “Ses dones i la mar”. L’acte tindrà lloc aquest dissabte, dia 7 de març, de 10 a 11 hores del matí, amb una trobada especial destinada a compartir i conèixer el vincle amb la mar de diferents dones vinculades al Club Nàutic Ciutadella.

Entre d’altres, ja han confirmat la seva assistència a aquest cafè a Es Nàutic l’alcaldessa de Ciutadella, Maria Jesús Bagur, i la regidora d’Igualtat de l’Ajuntament, Carla Gener.

A més, dins el marc de les activitats programades amb motiu del Dia de la Dona 2026, el CN Ciutadella també organitza el concurs de fotografia “Ses dones i la mar. La mar, ses dones i mil històries per contar…”.

Amb motiu de la trobada Ses dones i la mar, des del Club Nàutic Ciutadella es convida a compartir, a través de la fotografia, la relació especial que moltes dones mantenen amb la mar.

La participació es farà a través d’Instagram. Per formar part del concurs cal:

  1. Publicar una fotografia on hi aparegui almenys una dona i la mar.
    Pot ser practicant un esport nàutic, fent feina a la mar, gaudint-ne o bé una imatge de caràcter creatiu.

  2. Mencionar el compte @clubnauticciutadella.

  3. Utilitzar el hashtag #donesimar.

En el cas de tenir el perfil privat, s’haurà d’enviar una captura de la publicació a l’Instagram del Club Nàutic Ciutadella.

El termini per participar finalitza el 6 de març a les 22.00 hores, i la fotografia guanyadora es donarà a conèixer durant l’acte “Ses dones i la mar”.

Des de l’entitat animen a participar-hi i a compartir la mirada personal sobre la mar i el paper de les dones que hi estan vinculades.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.