
L’Ajuntament de Ciutadella posa en marxa el projecte “Viu la música al carrer”, una iniciativa que portarà actuacions de diferents grups musicals a diversos espais del municipi durant els mesos de març, abril, maig i juny.
El programa començarà el 7 de març a les 11 h a la plaça de Sant Antoni amb l’actuació de Kati Criss. Posteriorment, el 14 de març a les 12 h a la plaça d’Artrutx actuarà Music Siblings; el 21 de març a les 12 h a la plaça des Pins serà el torn de Feedback Dúo; i el 28 de març a les 12 h a la plaça de la Llibertat actuarà New Acoustic Project.
El cicle continuarà amb concerts cada dissabte al migdia fins al 13 de juny a diferents espais del municipi, amb la participació de diversos grups musicals. Aquesta proposta té com a objectiu portar la música en directe als carrers i places de Ciutadella i oferir actuacions musicals obertes a la ciutadania.





