Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

El bon temps il·lusiona!!!

Platja de Bellavista a Son Saura. Foto: Bep Al·lès©

Aquesta frase potser no es basa en estudis científics, però està carregada de raó. I el bon temps, acompanyat de les al·lèrgies primaverals, ens ha duit, enguany, novetats i il·lusions.

En aquest nombre hi trobareu una iniciativa que arriba de mans de l’Associació de Veïns Ciutadella Vella dirigida a l’embelliment del casc històric amb motius florals. Una iniciativa, però, que convida a la col·lectivitat: des de comerços a escoles, associacions i particulars; tothom està convidat a participar-hi. És exactament allò que en solem dir “fer poble”.

Una altra iniciativa que vessa il·lusions és la representació d’Oliver Twist en versió musical a Sant Miquel. Tres mesos dedicats a treballar per dur la il·lusió a dalt un escenari de la mà d’un fillet orfe que cerca un bri d’esperança en la vida. És una feina també col·lectiva i més que meritòria.

Aquesta setmana parlam amb n’Albert Torres, Premi el Iris 2025 a l’Esport. Un jove ciutadellenc que s’aferrava al seu “velosipio” i no volia baixar i que als 14 anys, per fi va poder tenir la primera velo. Des de llavors ens ha regalat il·lusió a tots els ciutadellencs (també patiment i emoció!) i ben segur que ens seguirà il·lusionant amb la seva fabulosa carrera esportiva.

Son tres exemples que demostren el tarannà del nostre poble, fer carrer, fer cultura i fer mèrits. Ho sabem fer, i ho sabem fer bé. Que aquest sigui el camí dels ciutadellencs, i dels menorquins.

Un camí que il·lusioni!

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.